۰
سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۵
کواکبیان در تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس در مورد حمایت از حسن روحانی :

نه پشیمانیم، نه منفعل

سوال ملی کواکبیان از وزیر راه و شهرسازی اعلام وصول شد
دکتر مصطفی کواکبیان در تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس با تاکید بر اینکه از رای به روحانی پشیمان نیستیم، گفت: ما به روحانی رای دادیم ولی در عین حال انتقاداتمان را نیز مطرح می‌کنیم. نمونه بارز آن موضوع افزایش قیمت بنزین در لایحه بودجه است که بسیاری از نمایندگان مخالف هستند.
نه پشیمانیم، نه منفعل
دکتر مصطفی کواکبیان  در تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس  با تاکید بر اینکه از رای به روحانی پشیمان نیستیم، گفت: ما به روحانی رای دادیم ولی در عین حال انتقاداتمان را نیز مطرح می‌کنیم. نمونه بارز آن موضوع افزایش قیمت بنزین در لایحه بودجه است که بسیاری از نمایندگان مخالف هستند.
به گزارش مردم سالاری انلاین، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  با تبریک ولادت حضرت مسیح مبشر صلح و آزادی و محبت به همه صلح دوستان جهان به خصوص هموطنان مسیحی در جلسه علنی دیروزمجلس شورای اسلامی  گفت: به نظر می‌رسد از برخی از صحبت‌هایم استنباط درستی نشده است؛ به طوری که عده‌ای گفته‌اند که اصلاح‌طلبان از رای به این دولت پشیمان شده‌اند که چنین چیزی درست نیست ما همچنان از این دولت حمایت می‌کنیم.
عضو هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس  افزود: در آن زمان هم خیرالموجودین را حتما آقای روحانی می‌دانستیم و پشیمان هم نیستیم اما مفهوم این صحبت آن نیست که انتقاد از دولت نکرده و چون زمانی رای مثبت داده‌ایم دیگر انتقاد نکنیم و در مجلس منفعل باشیم. قطعا با مشاهده هر عیبی تذکر می‌دهیم. لازم است دولت نیز به افکار عمومی توجه کند.
کواکبیان با تاکید بر اینکه قطعا مجلس براساس نظر دولت درباره گرانی‌های پیش‌بینی شده در بودجه 97 عمل نخواهد کرد، گفت: خیلی از نمایندگان مخالف افزایش قیمت فرآورده‌های نفتی و بنزین هستند و حتی درباره موضوع یارانه‌ها نیز بحث‌هایی داریم.
رئیس فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس  در ادامه با اشاره به مشکلات تهران گفت: مردم مظلومی در تهران داریم که پایتخت‌نشین هستند اما دارای بسیاری از مشکلات هستند که انگار کسی فکر آنها نیست.
وی خاطرنشان کرد: مردم در لواسان و اوشان شاهد خراب شدن خانه‌های چندین ساله‌شان هستند. این مسئله در درکه و سولقان نیز دیده شده است که باید توجه و دقت کافی برای جلوگیری از تضییع حق مردم صورت گیرد.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین  در پایان خطاب به وزیر نفت گفت: امیدواریم مسوولان وزارت نفت توضیح دهند چطور ما در جنگ عراق علیه کویت توانستیم به راحتی چاه‌ها را خاموش کنیم اما اکنون بعد از گذشت دو ماه هنوز چاه رگ سفید روشن است که باید دلیل آن روشن شود و به افکار عمومی دلایل آن توضیح داده شود.

سوال ملی کواکبیان از وزیر راه و شهرسازی اعلام وصول شد
سوال ملی مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس از عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.
محمدعلی وکیلی عضو هیات رئیسه مجلس در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس افزود: سوال ملی مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس از عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در خصوص علت برگزار نشدن شورای ساماندهی پایتخت اعلام وصول می‌شود.
 
کد مطلب: 79651
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *