۰
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۳۴

صرافی‌های میدان فردوسی تعطیل کردند!

در پی نوسانات شدید در نرخ ارز، اکثر صرافی‌های واقع در میدان فردوسی یا کرکره‌ها را کاملا پائین کشیده‌اند و یا اینکه کاملا خرید و فروش ارز را متوقف کرده‌اند.
در پی نوسانات شدید در بازار ارز، اکثر صرافی‌های واقع در میدان فردوسی تهران کرکره‌های صرافی خود را پائین کشیدند.

خبرنگار مهر از مرکز ارزفروشان تهران (چهارراه استانبول تا میدان فردوسی) گزارش داد: در پی نوسانات شدید در نرخ ارز، اکثر صرافی‌های واقع در میدان فردوسی یا کرکره‌ها را کاملا پائین کشیده‌اند و یا اینکه کاملا خرید و فروش ارز را متوقف کرده‌اند.

در همین حال، صرافی‌های واقع در مسیر میدان منوچهری ( روبروی سفارت تعطیل شده انگلیس) تا نرسیده به میدان فردوسی قیمت‌های دلار و یورو را از تابلوهای قیمتی خود حذف کرده‌اند.

این در حالی است که صرافی‌های واقع در چهارراه استانبول یعنی چسبیده به بانک مرکزی همچنان قیمت‌های انواع ارز و سکه در تابلوهای خود را لحظه به لحظه تغییر می‌دهند.

آخرین قیمت دلار در تابلوی صرافی میلاد در چهارراه استانبول ( ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه) ۳۵۰۰ تومان و یورو ۴۵۰۰ تومان درج شده است. قیمت خرید این دو ارز نیز در این صرافی به ترتیب ۳۴۰۰ و ۴۳۵۰ تومان ذکر شده است.

در صرافی‌های دیگر، قیمت خرید پوند ۵۰۰۰ تومان و فروش ۵۶۰۰ تومان و درهم خرید ۸۵۰ تومان و فروش ۹۵۰ تومان درج شده است.

مشاهدات خبرنگار مهر نشان می‌دهد که در غیاب دستگاه‌‌های نظارتی، مرکز ارزفروشان تهران مملو از دلالان و سفته‌بازان شده است.

در همین حال، نوسانات شدید در بازار ارز، قیمت انواع سکه را هم در بازار گیج کرده‌ است به طوری که قیمت سکه تمام بهار آزادی در تابلوی صرافی‌ها از یک میلیون و ۲۸۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان دیده می‌شود.

بازار ارز و سکه در حالی این روزها به شدت آشفته به نظر می‌رسد که مقامات اقتصادی کشور گوی در خواب به‌سر می‌برد و چشم‌های خود را به روی بازار بسته‌اند؛ خواب‌هایی که قطعا با موج جدید گرانی‌های ناشی از این آشفتگی‌ها بیدار خواهند شد.
کد مطلب: 8999
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *