۰
شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۷

مرور آثار نیکی کریمی در شبکه نمایش

شبکه نمایش سیما، در بخش مرور پرونده بازیگران، فیلم‌هایی از نیکی کریمی را به روی آنتن می‌برد.
شبکه نمایش سیما، در بخش مرور پرونده بازیگران، فیلم‌هایی از نیکی کریمی را به روی آنتن می‌برد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، این هفته و در بخش مرور پرونده بازیگران، فیلم‌هایی از نیکی کریمی، در جدول پخش صحنه‌گران (مرور آثار) این شبکه قرار گرفته و روی آنتن می‌روند.
فیلم‌های «پری»، «بوی پیراهن یوسف»، «دیوانه‌ای از قفس پرید»، «سیب سرخ حوا»، «سارا»، «عروس» و «زن‌ها فرشته‌اند» آثاری هستند که با بازی این بازیگر، به ترتیب از ۱۳ مرداد ماه تا جمعه ۱۹ مرداد ماه، ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شوند.
فیلم سینمایی «سارا» با بازی نیکی کریمی، به عنوان زنی مقاوم و استوار در برابر ناملایمات زندگی به خوبی با شکنندگی ظاهر او هماهنگ شده و به باور تماشاگرانش می‌نشیند. نیکی کریمی با بازی در این فیلم موفق به دریافت جایزه صدف نقره‌ای بهترین بازیگر زن از جشنواره بین‌المللی فیلم سن‌سباستین شد. همچنین او در بیست و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر سال ۱۳۸۱ برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن برای فیلم «دیوانه‌ای از قفس پرید» و «واکنش پنجم» شد.
فیلم سینمایی «عروس» به کارگردانی بهروز افخمی محصول سال ۱۳۶۹، اثری است که نیکی کریمی را به عنوان یک بازیگر آینده‌دار به سینمای ایران معرفی کرد. عروس روز پنجشنبه ۱۸ مرداد ماه در بخش مرور آثار این بازیگر پخش خواهد شد.
کد مطلب: 91653
برچسب ها: فیلم سینمایی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *