۰
چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۲

اولین طلای کشتی فرنگی در بازیهای آسیایی

فرنگی‌کار وزن 77 کیلوگرم ایران نخستین مدال طلای کشتی فرنگی در بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی را از آن خود کرد تا اولین طلایی کشتی فرنگی ایران در این رقابت‌ها باشد.
فرنگی‌کار وزن 77 کیلوگرم ایران نخستین مدال طلای کشتی فرنگی در بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی را از آن خود کرد تا اولین طلایی کشتی فرنگی ایران در این رقابت‌ها باشد.
به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی 2018 که در جاکارتا پایتخت اندونزی در حال برگزاری است، محمدعلی گرایی ، ملی‌پوش ۷۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال برنز ۲۰۱۷ جهان در دیدار فینال برابر آکژول ماخمدوف از قرقیزستان رفت و در پایان در یک کشتی زیبا و نفسگیر با نتیجه 7 بر 3 به برتری رسید و نخستین مدال طلای کشتی فرنگی ایران در این رقابت‌ها را بر گردن آویخت.
گرایی پیش از این در دور نخست به مصاف بین یانگ، قهرمان آسیا از چین رفت و  مقتدرانه با نتیجه‌ ۸ بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
گرایی در دور بعد با گورپرت سینگ از هند مبارزه کرد و در یک نبرد حساس و پر افت و خیز ۸ بر ۶ مقابل این حریف پر زور هندی پیروز شد و در ادامه نیز در مرحله نیمه نهایی برابر شوهی یابیکو از ژاپن به برتری ۸ بر یک رسید و راهی فینال شد.
در ادامه این رقابت‌ها تا دقایقی دیگر حسین نوری دارنده مدال برنز جهان برای کسب مدال طلای وزن 87 کیلوگرم برابر رستم آساکولوف از ازبکستان به روی تشک می‌رود و علی‌اکبر حیدری در 97 و بهنام مهدی‌زاده نیز در 130 کیلوگرم برای کسب مدال برنز به مصاف حریفانشان می‌روند.
به‌ گزارش ‌ایسنا، در جریان رقابت‌های دو وزن روز نخست نیز تیم‌ ‌ملی ایران توسط مهرداد مردانی در وزن ۶۰ کیلوگرم و محمدرضا گرایی در ۶۷ کیلوگرم صاحب دو مدال برنز شد.
کد مطلب: 92677
برچسب ها: کشتی فرنگی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *