۰
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۶

فعلا «ممنوعه» ممنوع است

انتقاد به محتوای سریال ممنوعه از سوی برخی رسانه‌ها، باعث شد که اعلام شود این مجموعه شبکه نمایشی فعلا اجازه نشر ندارد.
انتقاد به محتوای سریال ممنوعه از سوی برخی رسانه‌ها، باعث شد که اعلام شود این مجموعه شبکه نمایشی فعلا اجازه نشر ندارد.
به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا از سازمان سینمایی، حسین پارسایی مدیرکل اداره نمایش خانگی در توضیح موضوع سریال ممنوعه، گفت: سریال «ممنوعه» با موضوع آسیب‌های اجتماعی سعی در نقد انحراف و نشان دادن عقوبت تعدادی از جوان ها را دارد.
وی افزود: البته تا اعمال اصلاحات لازم جهت پیشگیری از سوء تعبیر در مخاطبان و اقشار مختلف جامعه اجازه نشر این سریال داده نخواهد شد.
به گزارش ایرنا، در هفته‌های اخیر انتقادهایی درباره محتوای سریال «ممنوعه» در برخی رسانه‌ها و خصوصا صداوسیما مطرح شده است که توضیح برخی مدیران و سازندگان را در پی داشت.
مدیرکل اداره نمایش خانگی پیش تر نیز عنون کرده بود که «ممنوعه» یک سریال شبکه خانگی با برچسب 16+ است و والدین به جای اینکه راجع به سریالی که این آدم‌ها و روابط خطرناکشان را نشان می‌دهد احتمالا نگران باشند، ضروری است بدانند این مجموعه ویژه آنهاست؛ نه اطفال صغیر و نوجوانان و این موضوع در تمام اقلام تبلیغاتی فیلم ذکر شده است.
امیرحسین آرمان، علی استادی، خاطره اسدی، بهاره افشاری، محمد امین، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، امیر جعفری، هادی حجازی‌فر، الهه حصاری، سوگل خالقی، آناهیتا درگاهی، نیلوفر رجایی‌فر، لیلا زارع، نیما شعبانژاد، شهرام قائدی، مصطفی قدیری، نیکی کریمی، میلاد کی مرام، فاطمه گودرزی، مجید مظفری،نسرین نکیسا و شیدا یوسفی بازیگران این مجموعه هستند.
سریال «ممنوعه» داستان سه نسل را به صورت همزمان و پیوسته روایت می‌کند و به دغدغه های امروز جوانان و آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی می‌پردازد.
امیر پورکیان به عنوان کارگردان این سریال، فیلم «ناکوک» با مضمون اجتماعی را در کارنامه خود دارد که این فیلم منتخب فستیوال‌های دوربان آفریقا و کازان روسیه شد.
کد مطلب: 94152
برچسب ها: سریال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *