۰
چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۴

واکنش توخل بعد از شکست در آنفیلد

سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن بعد از شکست برابر لیورپول از سیستم خود دفاع و تاکید کرد که تیمش در بازی‌های بعدی بهتر ظاهر خواهد شد.
سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن بعد از شکست برابر لیورپول از سیستم خود دفاع و تاکید کرد که تیمش در بازی‌های بعدی بهتر ظاهر خواهد شد.
به‌ گزارش ‌ایسنا و به نقل از اکیپ، پاری ‌سن‌ ژرمن سرانجام بعد از هدایت توماس توخل در یک بازی رسمی طعم شکست را چشید.
تیم پاریسی با هم ستارگان بزرگ خود از جمله نیمار، کاوانی و ام‌باپه در دیدار نخست خود در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیورپول رفت و با نتیجه سه بر دو تن به شکست داد.
توماس توخل بعد از این شکست، بیان‌ کرد: با سیستم ۳-۳-۴ بازی کردیم چرا که اطمینان داشتم فضای کافی به نیمار داده نمی‌شود و او نمی‌تواند نقش شماره ۱۰ بازی‌ساز را در تیم ایفا کند. تلاش کردیم تا با تکیه به خوان برنارت و توماس مونیه از کنارها به لیورپول ضربه زنیم و از سرعت نیمار و ام‌باپه بهره گیریم. گزینه‌های من منطقی بودند و بازیکنانی را که در ترکیب اصلی قرار دادم شایسته بازی کردن بودند. تنها وراتی را آن هم به خاطر محرومیت در اختیار نداشتیم.
او ادامه‌ داد: تیمی را به میدان فرستادم که کاملا به آن‌ها ایمان داشتم. در دیدار بزرگی مثل این دیدار فرصت آزمایش کردن نیست،‌ بلکه باید با اطمینان کامل بازیکنان را به میدان فرستاد. انتظار زیادی از مثلث هجومی ما است و طبیعی است که بازی ما بر اساس این سه بازیکن بزرگ طراحی شود.
توخل در پایان صحبت‌هایش درباره شکست تیمش در این بازی گفت‌: دیدار برابر لیورپول نخستین بازی من با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا بود. طبیعی است که یک شبه نمی‌توان شرایط تیم را تغییر داد. ما به زمان نیاز داریم. اطمینان دارم که نیمار و کاوانی و ام‌باپه در دیدارهای بعدی بهتر از این ظاهر خواهند شد. در این دیدار هماهنگی تیمی نداشتیم و این یکی از دلایل شکست ما بود. اطمینان دارم که در بازی‌های بعدی بهتر از این ظاهر خواهیم شد.
کد مطلب: 94269
برچسب ها: لیورپول
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *