۰
دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۵

۲۳۶ جام برای رئال مادرید

۲۴ بازیکن رئال مادرید، روی هم ۲۳۶ قهرمانی با پیراهن این تیم تجربه کرده‌اند.
۲۴ بازیکن رئال مادرید، روی هم ۲۳۶ قهرمانی با پیراهن این تیم تجربه کرده‌اند.
به گزارش ایسنا و به نقل از آس، "باید بازی کردن در فینال را ارزشمند دانست چون رسیدن به آن خیلی سخت است و ما توانستیم به دیدار نهایی برسیم. این تیم به خاطر آمار فوق العاده‌اش خاص است." این اظهارات سرخیو راموس در ۲۲ می بود، چهار روز پیش از سیزدهمین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا. افتخارات تیم کنونی مادرید به ۲۳۶ جام می‌رسد. بازیکنان مادرید ۲۴ لالیگا، ۵۹ لیگ قهرمانان اروپا، ۶۹ جام جهانی باشگاه‌ها، ۱۳ کوپا دل ری، ۴۵ سوپرجام اروپا و ۲۶ سوپرجام اسپانیا با پیراهن این تیم به دست آوردند.
راموس و مارسلو، دو کاپیتان مادرید در صدر این رنکینگ قرار دارند. هر یک ۲۰ جام (چهار لالیگا، چهار لیگ قهرمانان، چهار جام جهانی باشگاه‌ها، دو کوپا دل ری، سه سوپرجام اروپا و سه سوپرجام اسپانیا) کسب کردند. آنها نشان دهنده تیمی هستند که در سال‌های اخیر دائم به ویترین افتخاراتش می‌افزاید. دو مدافع مادرید با قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها توانستند از رکورد ایکر کاسیاس و کاماچو با ۱۹ قهرمانی عبور کنند. آنها تنها پاکو خنتو (۲۳ جام) و سانچیس (۲۱ عنوان) را پیش رو دارند. تا سال ۲۰۱۰ دو کاپیتان کنونی مادرید تنها سه عنوان به دست آورده بودند و با این حال پس از آن تاریخ، ۱۷ جام دیگر کسب کردند. مارسلو و راموس برای شکستن رکورد خنتو نیاز به قهرمانی در لیگ قهرمانان، لالیگا و کوپا دل ری در سال آینده دارند.
قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها فرصتی بود که تیبوکورتوا، اودریوسولا، وینیسیوس، رگولیون و والورده برای نخستین بار قهرمانی با این تیم را تجربه کنند.
بارسلونا و اتلتیکومادرید
۲۳۶ عنوانی که ۲۴ بازیکن مادرید به دست آوردند وقتی ارزش بیشتری پیدا می‌کند که این موضوع با بارسلونا و اتلتیکومادرید مقایسه شود. آبی اناری‌ها ۲۳۰ جام کسب کرده‌اند و اتلتیکو تنها ۶۵ عنوان به دست آورده است. لیونل مسی با ۳۳ گل بالاتر از همه در بارسلونا قرار دارد. سپس سرخیو بوسکتس با ۳۰ و جرارد پیکه با ۲۸ جام قرار دارند. در اتلتیکو، دیگو گودین با هشت قهرمانی بالاتر از همه است.
کد مطلب: 99731
برچسب ها: رئال مادرید
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *