۰
شنبه ۱۸ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۷

اولویت ها را گم نکنید

کمال الدین پیرموذن
اولویت ها را گم نکنید
امروزه امامان جمعه موضوع مشترکشان به جای گرانی و وضعیت معیشتی مردم، حجاب است و صاحب منصبان دیگر هم به جای طرح برنامه های اقتصادی کشور  به حجاب می پردازند.
 این خطبه های یک شکل و توصیه های مسئولان و برخوردها نه تنها مردم را جذب نمی کند بلکه آنها را از دیانت دور می کند.
 به جای طرح و برخورد دافعه دار و به جای انحصار طلبی و تنگ نظری های جریان خاص و قدرت طلبی های مادی و سیاسی آنان و سیطره برخی مدیران ناشایسته و کم توان ، به فکر بالا بردن  توان اقتصادی و تولیدی کشور- که تنها پشتوانه هر نظام مقتدر است و تعالی و رشدملت را رقم می زند_جایگزین گردد و به هر حال تکوین و تعالی اقتدار و ترقی ملی هدف قرار گیرد و گوشزد شود. 
 امروز اولویت با ایران و بازسازی اقتصاد آن است که اگر این مقدر و محقق شود ، اسلام و دیانت و اخلاق هم در درون آن جایگاه مستحکمی می یابد، حجاب آزادانه رعایت می شود، والا اسلام در درون جامعه ای رو به مرگ و انحطاط و پوچی، جز پوسته ای بی محتوا نخواهد بود و عملا در همان تبلیغات نماز جمعه ای و دولتی و حکومتی محصور و محدود شده و جامعه ما به طور پنهان  و سپس آشکار با ان بیگانه می گردد.
 کسانی که با فرهنگ قران انس و الفتی دارند می دانند خداوند بقا و شکوفایی و عظمت هیچ قوم و ملت و امتی را تضمین نکرده، مگر در عملکرد صحیح سیاسی و اقتصادی و تقوا های  اجتماعی و انسانی آنها، که رقم زن بقا و عظمت آنها است.
راهی جز مشارکت جو شدن شهروندان ایران، با اعطای حقوق کامل سیاسی و اقتصادی آنان، برای اینده ایران بزرگ اسلامی وجود ندارد.
کد مطلب: 168300
برچسب ها: امامان جمعه حجاب
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *