۱
شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۰

اعتراض دارم

حسین عابدینی 
اعتراض دارم
در ورزش پهلوانی کشتی، وقتی یک کشتی‌گیر مجری فن دست به اقدام فن و بند نصفه و نیمه می‌زند و گیر می‌کند، توسط حریف بدجور مجازات می‌شود: ابتدا به پل می‌رود و بعد ضربه فنی شده و از جدول رقابت حذف می‌شود؛ یعنی فقط با یک کشتی توریست می‌شود!
بازنشستگان شرکت مخابرات ایران در کل کشور نزدیک به دو دهه است بعد از خصوصی سازی این شرکت با مدیریت حاکم جهت وصول مطالبات قانونی معوقه رفاهیات روی ترازوی وزن کشی مسابقه رفته‌اند و در جدول گروه بندی قرار گرفته‌اند. حضراتی که در این شرکت مدیریت می‌کنند مبارزه رودررو را به بازنشستگان باختند و پرچم دور افتخار روی تشک کشتی به دست بازنشستگان به پرواز درآمد، اما هنگام توزیع مدال و حکم پای سکوی قهرمانی مدیران شرکت مخابرات جایزه گرفتند. فرزندان دهه هشتادی آنان که نتیجه مسابقه بسیار عادلانه و جوانمردانه را در این سالیان دیدند به پدران و مادران گفتند برای شما دیگر اعتراض کافی است. این بار نوبت ماست. شما چندین بار بازی را به آنان باختید، ما می‌رویم تا برای یک بار هم که شده برنده این بازی شویم.
به قول ناصر فیض: وقتی چراغ مه شکنم را شکسته‌اند / باید چراغ مه شکنم را عوض کنم / شاید که اتفاق بیفتد از این به بعد / روزی هزار بار فنم را عوض کنم.
کد مطلب: 176690
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *