۰
يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۵

ایران را در جام جهانی تنها نگذاریم

احمد مازنی
ایران را در جام جهانی تنها نگذاریم
تیم ملی فوتبال کشورمان پس از تلاش های فراوان و صرف هزینه های بسیار به جام جهانی راه یافت.
آن روزها که بچه ها در میدان های مسابقه بازی می کردند و از هر مرحله ای به مرحله بالاترمی گذشتند شاهد چه شادی ها و غرورهایی بودیم .
تا بالاخره مقدمات برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ در کشور همسایه مان قطر فراهم و فوتبالیست های ایرانی به قطر سفر کردند.
اما هیچ گاه تیم ملی ما و شاید تیم ملی هیچ کشوری این قدر غریب نبود.
روزی که بچه های تیم ملی را توسط مادر شهید از زیر قرآن رد کردند خرسند شدم که تاثیر هیجانات حاکم بر فضای سیاسی کشور بر این اتفاق بزرگ آن قدر نبوده که غبار غربت بر چهره یوزهای ایرانی بنشیند و چه بجا بود کار آن مادر شهید. 
چرا که از قدیم رسم ما ایرانی ها این بود که اگر خانواده فامیل یا همسایه عزادار بودند برای برگزاری جشن عروسی از خانواده عزادار اجازه می گرفتند و بدرقه مادر شهید به نشانه اجازه شادی خانواده های شهدا و جانباختگان وطن برای مسابقات جام جهانی فوتبال تلقی شد.
لذا به عنوان کوچک ترین عضو جامعه ایرانی از عموم مردم وقت شناس ایران به ویژه فوتبال دوستان عزیز تقاضا می کنم در طول دوره برگزاری جام جهانی به ویژه روزهای بازی تیم ایران، تیم ملی را تشویق کنند و اگر طیف های مختلف جوانان ایرانی در داخل و خارج، فارغ از نگاه سیاسی در کنار هم و همه با هم در کنار تیم ملی باشند و در ایام مسابقات فقط یک صدا از جوانان ایرانی شنیده شود و آن تشویق جانانه تیم ملی فوتبال ایران باشد شاید زمینه ای برای تحکیم پیوند مردم ایران و کاهش آلام و کدورت ها باشد و
شاید این همبستگی مقدمه ای برای تفاهم بیشتر در مسیر آینده ای بهتر برای ایران عزیز باشد.
کد مطلب: 181090
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *