۷۱
۱۱۱
چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۶
مردم‌سالاری آنلاین گزارش می‌دهد

داغی که ایران خودرو بر دل خریداران پژو ۲۰۰۸ گذاشت

نارضایتی در بین ثبت‌نام‌کنندگان خودرو به شدت بالا رفته و حتی خریداران خودرو در محل غرفه خودروسازان در نمایشگاه خودروی تهران به آن‌ها اعتراض کرده‌اند. در این میان، خودروی پژو ۲۰۰۸ رکورددار تأخیر و ایران خودرو رکورددار خلف وعده در تحویل خودرو به پیش‌خریدکنندگان بوده است. پژو ۲۰۰۸ که با سروصدای زیادی تولید آن در ایران اعلام شد و رئیس‌جمهور شخصاً خط تولید آن را افتتاح کرد، اکنون نامی است که بیش از هر خودروی دیگری، ثبت‌نام‌‌کنندگان بلاتکلیف خودرو را به دردسر انداخته است. مردم سالاری آنلاین، مشکلات مشتریان پژو ۲۰۰۸ را بررسی می‌کند.
ثبت نام کنندگان پژو ۲۰۰۸ مشکلات زیادی دارند. مردم سالاری آنلاین، این مشکلات را بررسی کرده است.
ثبت نام کنندگان پژو ۲۰۰۸ مشکلات زیادی دارند. مردم سالاری آنلاین، این مشکلات را بررسی کرده است.
نارضایتی در بین ثبت‌نام‌کنندگان خودرو به شدت بالا رفته و حتی خریداران خودرو در محل غرفه خودروسازان در نمایشگاه خودروی تهران به آن‌ها اعتراض کرده‌اند. در این میان، خودروی پژو ۲۰۰۸ رکورددار تأخیر و ایران خودرو رکورددار خلف وعده در تحویل خودرو به پیش‌خریدکنندگان بوده است. پژو ۲۰۰۸ که با سروصدای زیادی تولید آن در ایران اعلام شد و رئیس‌جمهور شخصاً خط تولید آن را افتتاح کرد، اکنون نامی است که بیش از هر خودروی دیگری، ثبت‌نام‌‌کنندگان بلاتکلیف خودرو را به دردسر انداخته است. مردم سالاری آنلاین، مشکلات مشتریان پژو ۲۰۰۸ را بررسی می‌کند.
به گزارش مردم سالاری آنلاین، در دوازدهم اردیبهشت ۱۳۹۶ اعلام شد که توليد انبوه پژو ۲۰۰۸ با حضور رئيس جمهور در سايت مرکزي گروه صنعتي ايران خودرو آغاز شده است. در این مراسم حسن روحانی طی سخنانی اعلام کرد که پژو ۲۰۰۸ به‌صورت مشترک و با سرمایه‌ گذاری پنجاه-پنجاه میان ایران و فرانسه تولید می‌‌شود.
ایران خودرو و پژو شرکت مشترکی به نام ایکاپ تأسیس کردند و قرار شد که پژو ۲۰۰۸ اولین محصول تولیدی در این شرکت مشترک باشد. دور جدید همکاری‌های ایران خودرو و پژو در فضای پسابرجام، با امضای قرارداد بین مدیران دو گروه خودروسازی و در حضور روسای جمهور ایران و فرانسه به امضا رسیده بود و این قرارداد نخستین قرارداد پسابرجامی ایران با کشورهای غربی بود. گفته می‌شد که صادرات ۳۰ درصد محصولات تولید شرکت ایکاپ از الزامات این قرارداد به شمار می‌آید و مشتریان پژوه ۲۰۰۸ اصلاً فکرش را نمی‌کردند که این شرکت حتی نتواند به مشتریان داخلی خود، خودرو تحویل دهد!
پیش‌فروش پژو ۲۰۰۸ در تیرماه سال ۹۶ انجام شد. ایران خودرو از مشتریان پیش‌فروش عادی ۶۰ میلیون تومان گرفت و مجموعاً ۱۶ هزار نفر در این پیش‌فروش برای تحویل خودروی پژو ۲۰۰۸ ثبت‌نام‌کردند. ماه‌ها از آغاز این پیش‌فروش می‌گذرد، اما آن‌گونه که برخی از ثبت‌کنندگان به مردم سالاری آنلاین گفته‌اند، ایران خودرو و ایکاپ حتی به نیمی از تعهدات خود هم عمل نکرده‌اند!
یکی از ثبت‌نام‌کنندگان پژو ۲۰۰۸ به مردم سالاری آنلاین می‌گوید: «تیر ۹۶ مبلغ ۶۰ میلیون تومان به ایران خودرو پول دادیم. نوع قرارداد ما پیش‌فروش عادی بوده اما هنوز خودروهای موعد تحویل بهمن ۹۶ را تحویل نداده است. بعد از گذشت ۱۹ ماه از زمان عقد قرارداد و بعد از ۱۰ ماه تأخیر و بعد از ۷ ماه تخلف بیش از مهلت قانونی در عدم تحویل خودرو، هیچ جوابی به ما داده نمی‌شود».
یکی دیگر از ثبت‌نام‌کنندگان پژو ۲۰۰۸ می‌گوید: «با وجود تعهد این شرکت به تحویل این ماشین در اسفند ۹۶ به بنده، هیچ مسئولی از ایران خودرو پاسخگو نیست. گذشته از این، پیگیری اینجانب و جمعی از ثبت‌نام‌کنندگان برای احقاق حق آشکار و بدیهی خود تا به حال به نهادهایی مانند وزارت صمت ، سامانه ۱۲۴ سازمان حمایت از مصرف‌کننده، سازمان بازرسی کل کشور ، تعزیرات حکومتی و نهاد ریاست جمهوری تاکنون متاسفانه به جایی نرسیده و یا هیچکس پاسخگو نیست و یا به همدیگر پاس می‌دهند!»
همان‌طور که مشخص است ایران‌خودرو تعهدات بهمن ماه سال گذشته خود در قبال تحویل پژو ۲۰۰۸ به مشتریان را هم به تمامی انجام نداده است. دولت ترامپ از همان زمان، ساز خروج از برجام را کوک کرده بود و مشخص نیست که ایران خودرو چرا از سال گذشته علی‌رغم دریافت ۶۰ میلیون تومان از هر مشتری، نسبت به تأمین قطعات اقدام نکرده بود. هرکس که جنسی را به پیش‌فروش می‌کند باید از پیش برای تولید آن برنامه‌ریزی کرده باشد؛ مشخص نیست چرا با وجود منابع مالی که از محل پرداختی ثبت‌نام‌کنندگان تأمین شده است، ایران خودرو در تولید پژو ۲۰۰۸ و عمل به تعهدات خود تا این میزان ناکارآمد ظاهر شده است.
 افتتاح خط تولید پژو ۲۰۰۸ در ایران با سر و صدای زیادی اعلام شد. با این وجود، تولید این محصول همواره از برنامه عقب بود. طبق آمار تولید خودرو منتشرشده توسط وزارت صنعت، تولید پژو ۲۰۰۸ طی ۹ ماهه ابتدایی سال ۹۶، تنها ۴ دستگاه بوده است. برخی رسانه‌ها در اسفندماه سال گذشته، گزارش داده بودند که تولید این خودرو طی ۱۱ ماه ابتدایی سال ۹۶، فقط کفاف ۱۲.۵ درصد تعهدات این شرکت را می‌دهد! بنابراین، از همان ابتدا برنامه‌ریزی صحیحی در تولید پژو ۲۰۰۸ وجود نداشته و اکنون این مشتریان هستند که چوب ناکارآمدی ایران‌ خودرو را می‌خورند.
 
تأخیر تنها مشکل ثبت‌نام‌کنندگان پژو ۲۰۰۸ نیست!
تأخیر در تحویل خودرو تنها مشکل ثبت‌نام‌کنندگان خودروی پژو ۲۰۰۸ نیست. آنان این نگرانی را دارند که ایران خودرو آن‌ها را نیز مشمول افزایش قیمت خودرو کند و از ثبت‌نام‌کنندگان تقاضای پول بیشتری برای تحویل خودرو به آنان نماید!
در کل، طبق قانون خودروسازان نمی‌توانند با عدم صدور دعوت‌نامه‌های تحویل خودرو، قیمت محصولات خود را برای پیش‌خریدکنندگان افزایش دهند. ۶۰ میلیون تومانی که توسط هر مشتری در تیر سال ۹۶ به ایران خودرو پرداخت شده، ارزشی بسیار بالاتر از این مبلغ در حال حاضر دارد و ایران خودرو نمی‌تواند به این دلیل که خود در تامین قطعات قصور داشته، بهای گزافی از مشتریان طلب کند.
طبق قانون نیز زمان ارسال دعوت‌نامه توسط خودروساز ملاک قیمت خودرو در قراردادهای پیش‌فروش نیست، بلکه ملاک، قیمت خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد بین خودروساز و مشتریان است. طبق ماده ۴  آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو، مصوب ۲۲ فرودین ۹۵، قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد، ملاک عمل در تعیین قیمت خودرو در قراردادهای پیش‌فروش خودرو است. بنابراین، این اقدام خودروسازان که بخواهند خودروهایی که موعد تحویل آن‌ها گذشته است را مشمول افزایش قیمت‌ها ‌کنند، صراحتاً خلاف قانون است.
علاوه بر این، طبق همین آیین‌نامه، تحویل خودرو در قراردادهای پیش‌فروش نمی‌توانسته از ۱۲ ماه بیشتر باشد و از این حیث نیز ایران خودرو، مرتکب تخلف شده است.
هاشم یکه‌زارع در تیر ۹۷ تولید پژوه ۲۰۰۸ را به نحو عجیبی از موفقیت‌های ایران ‌خودرو در سال ۹۶ برشمرده و گفته بود: «تمام محصولات ثبت‌نامی در سال‌جاری تحویل مشتریان خواهد شد». در آن زمان که یکه‌زارع این وعده را داده بود، دولت ترامپ از برجام خارج شده بود و ایران خودرو نمی‌تواند تحریم‌‌ها را به‌عنوان بهانه‌ای برای خلف وعده خود، مطرح سازد. چیز زیادی به پایان سال جاری نمانده است و باید دید آیا ایران خودرو طبق گفته مدیرعامل‌اش تا پایان سال، خودروهای پژو ۲۰۰۸ را به ثبت‌نام‌کنندگان تحویل خواهد داد یا خیر؟!
 
کد مطلب: 100729
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


ف . م
Iran, Islamic Republic of
با سپاس فراوان از شما که دغدغه هزاران نفر از ثبت نام کنندگان پژو 2008 رو به طور کامل منعکس کردید .
درود به شرفتون ...
امیر
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام
بی نهایت از زحماتتون سپاسگذارم
متاسفانه تا الان شکایت ما بابت عدم تحویل خودرو و افزایش 10 میلیونی غیر قانونی به جایی نرسیده و دیگه هرگز به شرکت ایران خودرو اعتماد نمیکنم
60 میلیون را زمانی پرداخت کردیم که دلار 3700 بود و خیلی از گزینه های خوب برای خرید خودرو در اون زمان را از دست دادم به خاطر اعتماد به ایکاپ
امیدوارم با عنایت خدای بزرگ و زحمات شما هموطن گرامی ریشه فساد ظلم و دزدی علنی و رسمی در کشور برچیده بشه
یاحق
حسن
Iran, Islamic Republic of
سلام خیلی ممنون ازاینکه این موضوع را مطرح کردید،خواهش میکنم حتما پیگیری کنید
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
باسلام
بسیار ممنون و متشکریم که در رابطه با موضوع تحویل ثبت نامی های پژو 2008 گزارش تهیه کردید. امیدوارم که با پیگیری های بیشتر شما گره ای از ما مشتریان گشوده بشه.
عرفان
France
با سلام
خواهشا رسیدگی کنید
یکم تیر ۱۳۹۶ ۶۰ میلیون پول برای پژو ۲۰۰۸ واریز کردیم
مبلغ پیش پرداخت بیشتر از ۵۰ درصد قیمت پژو ۲۰۰۸ بوده
قیمت از ۹۹ تومن به ۱۰۴ تومن و از ۱۰۴ تومن به ۱۱۴ تومن افزایش غیر قانونی دادند
نزدیک به یک سال دیرکرد دارند
هیچکی هم پاسخگو نیست
ماشینهارو خارج از نوبت و به صورت کارتکس میفروشند
باید مرداد ماه تمام ۱۶۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۰۸ تحویل میدادن ولی الان که دیگه اخرای دی ماه ۱۳۹۷ هستیم هنوز نتونستن ۴۰ ٪
ماشنیهارو تحویل بدهند
تحریم و بهانه کردند در صورتی که اگه با توجه به برنامه های خودشون ماشینهارو تحویل میدادند اصلا به تحریم نمیخوردیم
ما ثبت نامی ها مسئول بی کفایتی مدیران ایکاپ نیستیم و نباید به خاطر بی مسئولیتی آنها خسارت پرداخت کنیم
سید
Iran, Islamic Republic of
تشکر بابت پرداختن به موضوع پژو ۲۰۰۸
محمدحسین امامی
Iran, Islamic Republic of
ممنون از مردمسالاری آنلاین که بالاخره یک سایتی پیدا شد که حرف دل زخم خورده ای امثال من رو بزنه واز ما حمایت کنه. واقعا هیولاهایی امثال ایران خودرو و سایپا چه بلاهایی که سر مردم بدبخت نیوردن. ممنون
بینهایت از شما بابت انعکاس در دل مردم بابت پژو۲۰۰۰۰۸تشکر میکنم
Iran, Islamic Republic of
عرض سلام وادب خدمت دوستان بابت انعکاس درد ودل مردم بابت پژو ۲۰۰۸ کمال تشکر رادارم
امید
Iran, Islamic Republic of
ممنونیم از پیگیری شما
امیدوارم که پیگیر حقوق ما ثبت نام کنندگان پژو 2008 باشید
محمد حسین
Iran, Islamic Republic of
اقا دمتون گرم این 2008 و بیشتر پیگیری کنید به خدا اونقدر بلاتکلیف موندیم دیگه خسته شدیم
دیار خضرپور
United States
با تشکر از پیگیری شما
من ۹۶/۴/۱ با مبلغ ۶۰ میلیون و دلار ۳۷۰۰ تومان ثبت نام کردم برای تحویل اسفند ۹۶
که متاسفانه هنوز ندادن بعد ۱۱ ما تاخیر و دو بار افزایش قیمت دادن و هر روز هم یک استرس به ما میدن
دزدی فقط بالا رفتن از دیوار نیست
Iran, Islamic Republic of
الان بیشتر از ۱۸ ماه پول مارو بردن و خبری از ماشین نیست ای کاش میدونستم کدوم خودرو ساز این کار رو با مشتریاش میکنه حق دارن چون چوبی و نظارتی بالای سرشون نیست
محمد
Germany
ممنون از گزارش خوبتون راجب به ٢٠٠٨
United States
با سلام و تشکر از پیگیری موضوع
امید
Iran, Islamic Republic of
سلام ممنون بابت همدلی و دادخواهیتون.
سوای مباحث مادی،حقیقتا سازمانهایی شبیه ایران خودرو بذر بی اخلاقی و بی مسوولیتی رو در جامعه می پاشند
حامد
United States
ممنون واقعا از خبر و حمایت شما
محسن
Canada
ممنون که بالاخره حرف دل ما را زدید.
میرهاشمی
Iran, Islamic Republic of
باتشکر فراوان
انشا اله هر چه زود تر خودرو های ثبت نام شده بدون اضافه شدن قیمت که منجر به درگیری میشود تحویل گردد
جلال
Iran, Islamic Republic of
مطابق با قانون قبل از پیش فروش می بایستی از وزارت صمت مجوز اخذ گردد و می بایستی قطعات خریداری گردیده و یا از خرید آنها اطمینان حاصل گردد‌. در زمان پیش فروش پژو ۲۰۰۸ و با دلار اون موقع که حدود ۳۷۰۰ تومان بود قیمت جهانی این ماشین حدود ۷۰ میلیون تومان بود که با کسر هزینه های مونتاژ و سود شرکت قیمت قطعات کمتر از ۶۰ میلیون تومان بود که ایران خودرو از مشتریان در مرحله اول اخذ کرده است. بنابراین در صورتی که همان موقع اگر اقدام به خرید قطعه می کردند که به احتمال زیاد همین کار را کرده اند خودرو ساز سودش را حتی بیشتر از کشور سازنده خواهد کرد چرا که این ماشینو ۱۱۵ می فروشند. در هر صورت به فرض خرید نکردن قطعات در آن زمان این عدم مدیریت مربوط به ایران خودرو و وزارت صمت می باشد نه مشتری. بنابراین افزایش قیمت احتمالی به این دلیل فاقد وجاهت قانونی می باشد حتی به فرض عدم افزایش قیمت به بیش از ۱۱۵ میلیون افزایش قیمت ۱۱ میلیونی نیز حداقل برای افرادی که می بایستی قبل از تیر ۹۷ ماشینو می گیرند غیر قانونی است و باید برای آنها ۱۰۴ میلیون حساب بکنند. به فرض اینکه این ماشینو حالا حالاها ندند حالا افزایش قیمت برای سال بعد را هم باید مشتری بپردازد. تو دنیا خودرو سازها اصلا تاخیر ندارند و در صورت این کار کلی عذرخواهی ونهایتا تخفیف های زیادی به خاطر رضایت مشتری پرداخت می کنند ولی متاسفانه در اینجا تاوان کم کاری خودشان را در غالب افزایش قیمت از مشتری بی حامی طلب می کنند. سوال اساسی اینجاست اگر ایران خودرو با پول اوایل تیر ۹۶ مشتریان و به ازا هر نفر ۶۰ میلیون تومان اگر قطعه خریداری نکرده است پس چکارش کرده؟ لابد طلا، دلار و یا ملک خریداری کرده است و کلی سود کرده. در اولین سری این ماشین در ایران قیمت بازار آزاد ۱۲۰ میلیون تومان بود که می توانستیم از بازار بخریم. تا الان ۲۰ ماه متتظریم و معلوم نیست کی و به چه قیمتی این ماشین دستمونو می گیره‌.
Iran, Islamic Republic of
باسلام و تشکر از پرداختن به موضوع پژو ۲۰۰۸
محمد علی خدادوست
France
با سلام و احترام خدمت مدیریت محترم روزنامه مردم سالاری
خواهشمند است پیگیری های لازم رو بعمل اورید تا از حق اینجانب و دیگر افراد این ملت دفاع کنید. ماشین بنده قرار بود اسفند ۹۶ تحویل داده شود ولی هنوز هیچ خبری از تحویل ماشین نیست.
Iran, Islamic Republic of
ممنون از پیگیری های شما
Iran, Islamic Republic of
با سپاس فراوان از اینکه به موضوع مهم ۲۰۰۸ پرداخته اید. لطفا موارد فوق را پیگیری نمایید. با تشکر
عبدالرحمن رحیمی
Iran, Islamic Republic of
متشکرم
بهمن پورعسگری
United Kingdom
خدا خیرتون بده که این موضوع را رسانه ای کردید و حرف از دل ما زدید
باز هم تشکر و موفق باشید
United Kingdom
تشکر میکنم از اینکه به موضوع پژو۲۰۰۸ پرداختید
بنده هم تحویل اسفند ۹۶هستم که با ۱۰ماه تاخیر تا به امروز هنوز هم خبری از خودرو پژو۲۰۰۸نیست. واقعا چرا؟؟
هاشمی
Romania
سپاسگزارم
شهلاعلیدادی
Iran, Islamic Republic of
ممنون که مشکل بسیاری ازمردم راعنوان کردید امیدوارم پیگیری بیشتری بشه وبه گوش مسولین هم.برسه.
امیر
Netherlands
سلام دوستان
از تیر ۱۳۹۶ که ثبت نام پژو ۲۰۰۸ رو انجام دادیم و موقع تحویل خودرو به من اسفند ۹۶ اعلام شده مدتها میگذره و هر روز من با مرکز پاسخگویی ایرانخودرو ۰۹۶۴۴۰ تماس میگیرم و هیچ زمان مشخصی رو برای تحویل خودرو به من و امثال من اعلام نمیکنن
و با وجود یک افزایش قیمت ده میلیونی باز هم قصد افزایش قیمت خودرو رو دارن
به کجا شکایت ببریم ،چه کاری باید بکنیم؟
تمام برنامه های زندگیمون به هم خورده
هم پولمون اسیر ایران خودرو شده و ارزشش یک سوم شده و هم هیچ تاریخی برای تحویل خودرو بهمون اعلام نمیکنن و هر روز هم تهدید گران شدن قیمت خودرو رو داریم
تو رو به هر چیزی که میپرستید با مرکز پاسخگویی ایران خودرو تماس بگیرید و یه جواب مشخص برامون بگیرید
محسن
Iran, Islamic Republic of
بسیار سپاسگذرام بالاخره حرف دل ما را زدید
عاطفه بابلى
Germany
ممنونم از حمايت شما
ناصرالدین فخری
France
با تشکر از عزیزان سایت مردم سالاری که به این موضوع پرداخته اند.
عزم عمومی ثبت نام کنندگان ، طرح شکایت جمعی در مراجع ذیصلاح جهت پیگیری حقوق حقه خود میباشد.
سر یه حاجی حسنی
United Arab Emirates
آز مساعی سایت و روزنامه محترم در خصوص انعکاس مشکلات
و موانع موجود در خصوص تولید وفروش خودرو در کشور به ویژه پژو 2008 از زبان دل مردم متقاضیان کمال تشکر و امتنان رادارد.
سعید
United States
تشکر از پیگیریتون
سجاد
United Arab Emirates
سلام و درود
بالاخره یکی صدای مارو شنید ، گزارش دقیق و کاملی تهیه کردین که حرف دل ما هست ممنونم از توجه شما به مشکلات ما
علی ع
United States
از توجه شما تشکر میکنم ای کاش تمام رسانه ها وظیفه خود در انعکاس مشکلات مردم که صدایشان به جایی نمیرسد را مثل شما به منصه ظهور میرساندند وبه وظیفه اصلیشان عمل میکردند ودست از چاپلوسی ودست بوسی میکشیدند تا کشور از این وضع خارج شود
مسعود
United States
درود وسلام بر شما ممنونیم از اطلاع رسانی شما امیدوارم که همیشه موفق باشید
م.ف
United Kingdom
ممنون از پیگیریتون
بی کفایتی مدیران و کوتاهی سیستم نظارتی باعث بی اعتمادی مردم میشود.
حداقل کاری که میتونستند بکنن عذرخواهی و تعهد به مبلغ زمان تحویل بود که بخاطر نبود ارگان حمایتی و نظارتی،تازه سودای افزایش قیمت در سر دارند.
جواد بهروزیان
Iran, Islamic Republic of
ممنون از زحمات خوب و پیگیریهای ارزشمندتون
به امید رسیدن به نتایج مطلوب
حنیف
Iran, Islamic Republic of
ممنون از پیگیریتون و اطلاعات جامع.
ای کاش در مورد افزایش قیمت ۱۰ میلیونی مشتریان ۲۰۰۸ موعد تحویل دی و بهمن هم پیگیری میکردید.
سیاوش
France
ممنون از شما واقعن موندیم به کی باید اعتراض کرد
Iran, Islamic Republic of
پرداختن به این موضوع بسیار ضروری بود .ممنون
رامین
Iran, Islamic Republic of
باسلام واحترام.ضمن تشکر و قدردانی از انعکاس نارضایتی خریداران پژو ۲۰۰۸ خواهشمند است قضیه را پیگیری و اخبار مربوطه را منعکس نمایید.سپاس
سیام عسگر پور
Iran, Islamic Republic of
از همدردی وانتقال مشکلات ثبت نام کنندگان بسیار سپاسگزاریم.
احسان
Iran, Islamic Republic of
جونمونو به لبمون رسوندن
یه کاری کردن دیگه از هر چی ماشین و ثبت نامه متنفر شدم
Germany
سلام خرداد پارسال اقدام ب ثبت نام پژو 2008کردم و قرارشد اردیبهشت امسال خودرو تحویل بگیرم اما با گذشت چند ماه از موعد تحویلم هنوز هیچ خبری نیست. هیچ کس هم جوابگو نیست. نزدیک دوسال هست منتظرم ماشین دار بشم که متاسفانه شرکت اقدام به گران کردن خوردو هم کرده. من پارسال با دلار 3700تومان ثبت نام کردم تو رو جون هر کی دوست داری قسمت میدم تو رو خدا قسمت میدم پیگیری کنین دوست گرامی کلیه قطعات خودروهای2008 ثبت نامی از قبل خریداری شده و مدیر عامل چندین بار در رسانه اعلام کرده اما به ثبت نامی ها نمیدن و خودروهارو توسط دلال ها تو بازار آزاد میفروشن
علی برزگرپور
Iran, Islamic Republic of
بابت انتشار و حسن توجهتون تشکر میکنم واقعا شرایط سختیو تحمل میکنیم
فرهاد
United States
سلطان واقعی خودرو ایران خودرو هستش که ماشین مردمو نمیده حالا بعد از چندماه تاخیر که میخواد بده بصورت قانونی البته قانون من دراوردی با افزایش قیمت بهشون میده.خدایی کدوم کافری از این کارا با مردمش میکنه که شما دارین با مردم میکنید!!!؟
علی
United Kingdom
بسیار ممنونم از شما بابت تعهد به انجام وظیفه رسانه ای
Denmark
ممنون بابت پیگیریتون
نورمحمد ترکاشوند
Iran, Islamic Republic of
از اینکه به فکر ثبت نام کنندگان بیچاره 2008 بودید تشکر می کنم
محمد یزدانی
Netherlands
تشکر از پیگیری
واقعا در حق کسایی که ثبت نام کردند جفا شده
به امید روزی که دست ظالم کوتاه بشه
و حق فریادی بلندتر داشته باشه
بابک
United Arab Emirates
من هم به نوبه خودم از سایت و روزنامه مردم سالاری تشکر میکنم بابت این موضوع و همچنین از تمام ثبت نام کننده ها ۲۰۰۸ که پیگیر موضوع بودن و همچنین از مسئولان ایکاپ که تمامی ckd های خودرو ۲۰۰۸ به موقع ثبت سفارش و وارد نموده اند تا تمامی ثبت نام کنندها به خودرو های خود برسند به یک کیفیت و یک قیمت ودر اولین فرصت به دست امده! درسته که با تاخیرهای زیادی مواجه شده اند !!!! ولی هم ثبت نام کننده ها صبوری از خود نشان داده اند هم ایکاپ تلاش خود را انجام داده است با وجوده این بحران ها و نبود پژو !!!
اکرم موسوی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و تشکر از دست اندرکاران مردم سالاری که به مردم عزت و احترام میبخشن و مشکلات ما رو به گوش مسئولان میرسونن، ویران خودرو قرار بود با ۱۰۴ میلیون ماشینارو تحویل بده ولی اواخر اردیبهشت به یکباره ۱۰ میلیون گذاشت رو قیمت و با ۱۱۴ میلیون تحویل داد، هیچکسم چیزی نگفت چون میدونستیم صدامونو کسی نمیشنفه، الان از این خبرگزاری محترم و مردم سالار میخوایم که منت سر ما گذاشته و این اعتراض شدید مارو به گوش مسئولان کر مملکت برسونن، من تحویل اسفند ۹۶ هستم و تا الان هیچ خبری نیست و کلی هم استرس افزایش قیمت کشیدیم...
احمد
Iran, Islamic Republic of
............... تا تو باشی نری از خودرو سازای دزد وطنی ماشین صفر بخری و به خودت و هموطنات خیانت کنی. شماها هر چی سرتون میاد حقتونه
میثم
Iran, Islamic Republic of
با سلام و تشکر از پرداختن به این موضوع...
امیدوارم ایران خودرو بتواند با یک سال تاخیر حداقل این خودرو را تحویل ما مشتریان دهد...
آرشام
Denmark
با سلام و درود
از سایت و خبرگذاری خوبتون بی نهایت متشکرم برای پیگیری ثبت نام کننده های پژو ۲۰۰۸ قرار بود تیر ۹۷ ماشین بعد از ۱ سال انتظار تحویل بگیرم ولی تا الان خبری از تحویل ماشین نیست .
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
سلام به داد ثبت نام کنندگان 2008 برسید
ع.ش
United States
سلام و درود بر شما که مدافع مظلومان هستید
مهدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و تشکر امیدوارم گوش شنوایی وجود داشته باشه
یعقوب غنی پور
Iran, Islamic Republic of
از زحمات شما در انتشار این گزارش بسیار متشکریم.
محمد
Iran, Islamic Republic of
خدا خیرتون بده. ماشین ۲۰۰۸ من شش ماهه که تأخیر داره معلوم نیست کی بدستم برسه. پیر شدیم بخدا
Germany
با سپاس فراوان ازشما که پیگیر مشکلات ثبت نام کنندگان پژو 2008 هستید.
درود بر شما...
پژو
United States
افزایش قیمت برای موعد گذشته ها رسما کلاهبرداری است
علی علیزاده
Iran, Islamic Republic of
سلام و‌خسته نباشید
من اسفند پارسال ی خودرویی رو ثبت نام کردم که ۴۷ تومن بوده
موعدشهریور من ۲۴ تومن پیش دادم
تاموعدم که شهریور ی افزایش قیمت شد ۵۴ تومن
حالا ماشین منو ندادن الان شده ۸۵ تومن
ایا من مقصرم که شهریور ماشینمو ندادن؟
ماده ی ۴ حمایت ایی که خودشون تصویب کردن چی میشه
من از حقم نمیگذرم
این حق زن و بچه ی منه نمیگذرم
رضا
United Kingdom
با تشکر نسبت به اهمیت این موضوع در حوزه ی خودرو بخصوص خریدارن اولین خودروی پسا برجامی که بدجور دودش داره تو چمشمشان میرود
علی
Iran, Islamic Republic of
بجایی اینکه اینقدر تشکر الکی بکنین یه ذره همت به خرج بدین مثل ما چند نفری که حضوری وقت میذاریم
مرده شور هر مسولی که مسول نیست را ببرد
Iran, Islamic Republic of
مردم همه سر کارن
افزایش کارافرینی توسط یکه زارع
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
مملکت گل و بلبل جاش رو داد به دزدی و دروغ ، انتظاری بیشتر از این نباید از این دزدان و مسئولان نالایق داشت نمیدانم چرا باز اعتناد میکنبم و ثبت نام مبکنیم ۶۰ میلیون بی زبان ۲۴ ماه قبل پرداخت کردیمو فعلا هم معلوم نیست کی تحویل بدن ایکاش کمی انسانیت بود و احترام به حق مردم
ش م ر
Iran, Islamic Republic of
مخصوصا دارند قاطي پاتي تحويل ميدهند ك توش خارج از نوبت هم تحويل سفارشيها بدهند، يك نفر در سازمان فروش به من گفت اسمأ ماهي ١٣٠٠ دستگاه ثبت نام كردند ولي الان ٢٠٠٠ تا تعهد براي هر ماه وجود دارد هنوز ماه قبل تمام نشده ممكنه كسي با موعد ٢ ماه بعد دعوتنامه گرفته باشه. خيلي هم بد و توهين اميز جواب ميدهند انگار رفتيم گدايي ازشون. حالم از اين ما فيا بهم ميخوره. بابا اجازه بدين هركس يك ماشين دست دوم براي خودش وارد كنه با ارز شخصي، سندشم ٣ سال گرو باشه كه نفروشه. حل ميشه باور كن حل ميشه
ناد
Iran, Islamic Republic of
تو رو به خدا یکی به من بگه لوازم مو توری ۲۰۰۸ رو کجا بخرم.