۰
چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۶

معرفی ۵ هتل ارزان استانبول

در لیست زیر تنها پنج هتل ارزان استانبول را که مناسب برای اقامت ایرانیان است را  معرفی کرده‌ایم.
معرفی ۵ هتل ارزان استانبول
برخی از مسافران ایرانی ترکیه، با هدف خرید و یا بازدید از آثار باستانی به استانبول با قطار و اتوبوس سفر می‌کنند و معمولا تمکن مالی بالایی برای پرداخت هزینه بالای هتل را ندارند یا نمی‌خواهند پول زیادی برای هزینه های هتل صرف کنند. هر چند قیمت هتل در استانبول در فصول مختلف سال متفاوت است و رزرو آنلاین هتل در استانبول حداقل دو یا سه ماه پیش از سفر با تخفیف خوبی همراه خواهد بود، اما در کل هتل‌ های استانبول اگر سه ستاره و دو ستاره باشند، معمولا ارزان‌تر هستند.
 
در لیست زیر تنها پنج هتل ارزان استانبول را که مناسب برای اقامت ایرانیان است را  معرفی کرده‌ایم. ممکن است هتل‌هایی وجود داشته باشند که ارزان‌ترند، اما بسیاری از آنها کیفیت چندانی ندارد. بهترین راه برای مطمئن شدن از این امر کنترل کردن قیمت هتل در استانبول در زمان مورد نظر شما توسط سایت معتبری است که قرار است رزرو هتل استانبول خود را از طریق آن انجام دهید.

هتل آرت سیتی
اگر به دنبال رزرو هتل در استانبول در منطقه سلطان احمد برای دیدن، سایت‌های تاریخی نزدیک به آن هستید، یکی از ارزانترین هتل‌ها، هتل آرت سیتی سه ستاره است. این هتل با مسجد ایاصوفیه و کاخ توپکاپی فاصله بسیار کمی دارد، همچنین اتاق‌های هتل به جز اتاق زیر شیروانی مناسب و پاکیزه هستند و غذای هتل نیز از کیفیت خوبی با توجه به قیمت پرداختی برخوردار است. در این هتل می‌توانید از وای فای رایگان استفاده کنید و از باغ و کتابخانه آن در وقت استراحت لذت ببرید.
معماری هتل نیز بی شباهت به هنر معماری در استانبول نیست و سعی شده که از عناصر مهم معماری استانبول در آن استفاده شود.
بهترین هتل های نزدیک به میدان تقسیم استانبول

هتل جاکاراندا
اگر به دنبال نزدیکی به میدان تکسیم (تقسیم) برای خرید هستید، هتل جاکاراندا یکی از هتل‌های خوب منطقه است که با شیشه‌های دو جداره خود آرامش شما را در هنگام استراحت در هتل تضمین خواهد کرد. با رزرو هتل در استانبول شما به امکاناتی مثل اینترنت رایگان در لابی، محل بازی کودکان، خشکشویی، نمازخانه، چایخانه سنتی، چایخانه در بام هتل و صرافی قابل اعتماد در هتل دسترسی خواهید داشت. این هتل از سیستم تهویه خوبی نیز برخوردار است و هزینه اقامت در آن با توجه به امکانات مناسبش، بسیار پایین است.
هتل آدا هوم
این هتل استانبول که در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است از موقعیت خوبی برای دسترسی به مراکز تجاری ارزان و نیز سایت‌های تاریخی برخوردار است. به طور مثال فاصله این هتل در استانبول از مسجد آبی تنها 150 متر است. این هتل در حاضر سه و نیم ستاره دارد و تمام اتاق‌های آن از حمام، دوش و جکوزی برخوردارند. اگر برای رزرو هتل در استانبول، دنبال هتلی آرام با قیمتی مناسب هستید، آدا هوم یکی از انتخاب‎های خوب شما خواهد بود، زیرا در بین هتل‌های استانبول امکاناتی قابل مقایسه با کیفیت آدا هوم و قمیت آن کمتر پیدا خواهید کرد.
با رزرو این هتل می‎توانید از امکاناتی مانند استخر سرپوشیده و سالن بدنسازی نیز استفاده کنید و از صبحانه سنتی ترکی هم لذت ببرید. از این هتل فاصله شما با کاخ توپکاپی پیاده 5 دقیقه خواهد بود.
 
هتل احمد افندی اوی
این هتل نیز در محله قدیمی سلطان احمد قرار گرفته و دسترسی خوبی به میدان تکسیم و بناهای تاریخی دارد و از طرفی فاصله بسیار کم آن تا ایستگاه اتوبوس آن را به یکی از هتل‌های استانبول با قیمتی ارزان برای اقامت در این شهر تبدیل کرده است. البته با رزرو این هتل استانبول امکان استفاده از رستوران را نخواهید داشت. اما پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، اجاره دوچرخه و ماهیگیری از جمله امکاناتی است که این هتل استانبول در اختیار شما قرار خواهد داد.
فاصله این هتل در استانبول با مسجد آبی 700 متر است و از کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه تنها 15 دقیقه فاصله دارد. لازم به ذکر است که این هتل از نظر قیمت نسبت به سایر هتل های ترکیه با کیفیت مشابه ارزان‌تر است، اما فقط 10 اتاق دارد و باید برای رزرو آن سریع اقدام کنید.
آشنایی با تفریحات استانبول؛ ۳ تفریحی که نباید از دست داد

هتل آریستوکرات
این هتل در استانبول بر خلاف اسمش اصلا اشرافی و گرانقیمت نیست و موقعیت مکانی خوبی در منطقه سلطان احمد دارد. فاصله این هتل استانبول با مسجد آبی 200 متر است و ایستگاه وسایل نقلیه عمومی در فاصله 350 متری از این هتل قرار دارد. اما فاصله آن از میدان تکسیم تقریبا زیاد است و به چهار و نیم کیلومتر می‌رسد. این هتل که قبلا خانه یکی از اشراف ترکیه بوده، معماری سنتی زیبایی دارد که با معماری مدرن تلفیق شده است و زیبایی خاصی به آن بخشید است. صبحانه این هتل نیز بسیار خوب و با کیفیت است و نمره بالایی را در بین هتل‌های استانبول سه ستاره به خود اختصاص داده است.
این معرفی تنها و صرفا به معرفی بعضی از هتل ‌های ارزان استانبول پرداخته که از امکانات تقریبا بهتری نسبت به سایر هتلهای استانبول برخوردارند و لزوما به معنی ارزان‌تر بودن آن‌ها از بقیه هتل‌های استانبول نیست. پس بهتر است حتما قبل از رزرو هتل استانبول خود، تاریخ حضور خود در ترکیه را مشخص و قیمت‌های داده شده را با توجه به امکانات مقایسه کنید.
 
کد مطلب: 120324
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *