۰
يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۵

معرفی بهترین کلینیک‌های دندانپزشکی

یافتن یک کلینیک دندانپزشکی با کادری متعهد، دلسوز و حرفه‌ای که بتوانند علاوه‌بر درمان دندان، اعتماد بیمار را نیز جلب کرده و رفتاری مسئولانه و صادقانه داشته باشند، بسیار مهم و ضروری است. بهترین کلینیک دندانپزشکی، کلینیکی است که بتواند علاوه‌بر تامین انتظارات بیمار، خیال او را به لحاظ مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی صحیح نیز راحت کند.
معرفی بهترین کلینیک‌های دندانپزشکی
یافتن یک کلینیک دندانپزشکی با کادری متعهد، دلسوز و حرفه‌ای که بتوانند علاوه‌بر درمان دندان، اعتماد بیمار را نیز جلب کرده و رفتاری مسئولانه و صادقانه داشته باشند، بسیار مهم و ضروری است. بهترین کلینیک دندانپزشکی، کلینیکی است که بتواند علاوه‌بر تامین انتظارات بیمار، خیال او را به لحاظ مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی صحیح نیز راحت کند. به جرات می‌توان گفت یکی از بهترین کلینیک‌های دندانپزشکی در ایران کلینیک دندانپزشکی دکتر آیت است که با فراهم کردن جدیدترین تکنولوژی‌های روز جهان و استفاده از کادر خدماتی و درمانی متخصص و منظم، توانسته به تعهدات خود نسبت به بیماران عمل کند و رضایت خاطر آنان را فراهم آورد.
ویژگی‌های یک کلینیک‌ دندانپزشکی خوب
بااین‌که مراجعه به دندانپزشک برای بسیاری از افراد، دلهره‌آور است اما وقتی کادر درمانی یک کلینیک دندانپزشکی، منظم، مجرب، مودب و متعهد باشند، تقریبا تمام افراد به‌طور مداوم، همان کلینیک را برای ادامه مسائل و مشکلات مربوط به دندان‌هایشان انتخاب می‌کنند و پشیمان هم نمی‌شوند. بهترین کلینیک دندانپزشکی، کلینیکی است که در آن اصول زیر رعایت می‌شوند:
  • آموزش به بیماران
    دانش گسترده روز
    فناوری جدید
    فضای دلپذیر
    مشارکت دادن بیمار در آگاهی از روند درمان
    صداقت و دلسوزی کادر درمان
    مهارت‌های ارتباطی
در کلینیک دندانپزشکی دکتر آیت، مانند تمام کلینیک‌های دندانپزشکی استاندارد دنیا، تمام اصول بالا جزو فهرست موازین اخلاقی قرار گرفته و تا حد امکان رعایت می‌شوند. در ادامه به معرفی بهترین و مشهورترین کلینیک‌های دندانپزشکی جهان خواهیم پرداخت.
کلینیک دندانپزشکی Colosseum Dental
Colosseum Dental انگلستان، بخشی از Colosseum Dental Group است. این مجموعه دندانپزشکی، پیشروترین گروه دندانپزشکی پان‌اروپایی است که بیش از ۵۵۰ کلینیک مدرن و مجهز و ۵۰ آزمایشگاه در یازده بازار اروپایی دارد. نزدیک به ده هزار متخصص دندانپزشکی ماهر و متخصص، با این گروه دندانپزشکی بین‌المللی همکاری می‌کنند و انواع درمان‌های تخصصی را با بهترین کیفیت به بیماران ارائه می‌دهند. گروه دندانپزشکی Colosseum از جدیدترین دانش و فناوری‌ برای ارائه خدمات خود به بیماران استفاده می‌کند.
در کلینیک‌های دندانپزشکی Colosseum، کلیه خدمات دندانپزشکی از جمله دندانپزشکی عمومی، دندانپزشکی ترمیمی، دندانپزشکی زیبایی و دندانپزشکی کودکان ارائه می‌شود که برخی از آن‌ها شامل پرکردن، سفید کردن، بریج، روکش، درمان ریشه، ایمپلنت و بسیاری موارد دیگر است. این گروه دندانپزشکی بین‌المللی از بهترین دندانپزشکان و پرسنل در کلینیک‌های خود استفاده می‌کند و با توسعه حرفه‌ای آن‌ها تلاش می‌کند تا باکیفیت‌ترین خدمات را به بیماران ارائه دهد.
سهامدار عمده گروه دندانپزشکی Colosseum، یک شرکت سرمایه‌گذاری حرفه‌ای جهانی به نام هلدینگ Jacobs است که مقر اصلی آن در زوریخ پایتخت سوئیس قرار دارد. این هلدینگ از طریق سرمایه‌گذاری در گروه دندانپزشکی Colosseum در اروپا و گروه دندانپزشکی آمریکای شمالی در ایالات متحده، توانسته به شهرت جهانی برسد و به‌عنوان بهترین کلینیک دندانپزشکی شناخته شود. تنها ذینفع اقتصادی هلدینگ جاکوبز، بنیاد جاکوبز است که به‌عنوان یکی از بنیادهای خیریه پیشرو در جهان شهرت دارد و به توسعه و پیشرفت کودکان و جوانان در نقاط مختلف دنیا کمک می‌کند.
کلینیک دندانپزشکی Swiss Smile
Swiss Smile یک زنجیره دندانپزشکی پیشرو است که با یازده کلینیک مدرن، در سوئیس قرار دارد. این زنجیره دندانپزشکی در سال ۲۰۰۲ توسط دو خواهر دندانپزشک و کارآفرین به نام‌های دکتر هاله و دکتر گلنار ابیوردی تأسیس شد و طیف کاملی از مراقبت‌های دندانی و خدمات مرتبط با آن را به افراد ارائه می‌دهد. زنجیره کلینیک دندانپزشکی Swiss Smile، خود را از طریق یک برند قوی، استانداردهای پزشکی سطح بالا، ساعات کاری منظم و مناسب، زیرساخت مدرن و تجربه خوشایند بیمار، از سایر رقبا متمایز کرده است و در لیست بهترین کلینیک دندانپزشکی در جهان جای گرفته است.
«مهم نیست در کجای دنیا هستید، یک لبخند ارزش هزار کلمه را دارد». این شعار Swiss Smile است که دوست دارد همه افراد همیشه یک لبخند درخشان و سالم را در صورت خود داشته باشند. هم‌اکنون این زنجیره دندانپزشکی در ۲۵ نقطه در سوئیس شعبه دارد و طیف کاملی از خدمات دندانپزشکی حرفه‌ای را به بیماران خود ارائه می‌دهد. خدمات باکیفیت و خلاقانه کلینیک‌های دندانپزشکی Swiss Smile موجب شده تا به عنوان بهترین کلینیک دندانپزشکی در سوئیس شناخته شود و جوایز مختلف ملی و بین‌المللی را دریافت کند. 
هدف زنجیره دندانپزشکی Swiss Smile، بهبود و حفظ پایدار سلامت دندان افراد است و برای همین در این کلینیک‌ها از روش‌های پیشرفته استفاده می‌شود. دندانپزشکان Swiss Smile بر نیازهای شخصی بیماران تمرکز می‌کنند و همیشه با لبخند در کنار آن‌ها هستند. در این زنجیره دندانپزشکی، خواسته‌ها و نیازهای بیماران سنجیده می‌شود و با توجه به آن‌ها، بهترین روش‌های درمانی بکار گرفته می‌شود.
بیمارستان‌های دندانپزشکی FMS در لیست بهترین کلینیک دندانپزشکی در دنیا
بیمارستان‌های دندانپزشکی FMS در سال ۱۹۹۳ راه‌اندازی شدند که به‌عنوان اولین مرکز چندتخصصی دندانپزشکی شناخته می‌شوند. امروزه این بیمارستان‌های دندانپزشکی، یکی از بزرگترین ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی دندان در جنوب شرق آسیا هستند که بیش از ۲۰۰ متخصص دندانپزشکی در آن فعالیت می‌کنند. FMS Dental، متشکل از ۱۴ مرکز دندانپزشکی چندتخصصی، شامل یک بیمارستان دندانپزشکی با پشتیبانی از دانشکده دندانپزشکی و آزمایشگاه V-dental arts است که در حیدرآباد هند واقع شده است.
این مرکز بین‌المللی دندانپزشکی با طراحی مدرن و مجلل، مجهز به اپراتورهای ارگونومیک دندانی، دندانپزشکی دیجیتال با اسکن پیشرفته، کلینیک اختصاصی TMD با اسکن T، آنالیز لرزش فک، ردیاب فک، الکترومیوگرافی، و غیره است. همچنین مجموعه دندانپزشکی FMS دارای بهترین سیستم ایمپلنت دندان در جهان است و بخش دندانپزشکی کودکان آن‌ به دستگاه آرامبخش آگاهانه مجهز است. از دیگر امکانات این مرکز دندانپزشکی می‌توان به اتاق اختصاصی برای طراحی لبخند دیجیتال (DSD) اشاره کرد.
کلینیک دندانپزشکی Dental Studio
Dental Studio یک کلینیک دندانپزشکی معتبر و پیشرفته است که در سال ۱۹۷۶ در جمیرا دبی تاسیس شد. تمرکز این کلینیک بر ارائه مراقبت‌های دندانپزشکی استثنایی در محیطی آرام و راحت است که در آن سلامت عاطفی و جسمی بیماران در اولویت قرار دارد. کلینیک دندانپزشکی Dental Studio به دلیل خدمات شایسته و منحصربه‌فرد به بیماران، در سال ۲۰۲۱ موفق به دریافت جایزه Global Brands Awards شد.  
در این کلینیک مدرن و پیشرفته که به‌عنوان بهترین کلینیک دندانپزشکی در امارات شناخته می‌شود، خدمات مختلف دندانپزشکی مانند دندانپزشکی عمومی و خانواده، دندانپزشکی کودکان، ارتودنسی، ونیر کامپوزیت، لمینت، ایمپلنت، درمان ریشه، روکش، بریج و انواع دیگر خدمات درمانی و زیبایی دندانپزشکی ارائه می‌شود.
برای بیمارانی که دچار فوبیای دندانپزشکی هستند، مراجعه به کلینیک دندانپزشکی Dental Studio می‌تواند یک تجربه خوشایند باشد. زیرا این کلینیک دارای گواهی‌نامه فوبیای دندانپزشکی است که با روش‌های علمی به بیماران کمک می‌کند، آرامش خود را بدست آورند و تجربه‌ای راحت و بدون ترس از درمان خود داشته باشند.
کلینیک دندانپزشکی دکتر آیت، بهترین کلینیک دندانپزشکی در ایران
این کلینیک مجهز و پیشرفته، توسط تعدادی از فارغ‌التحصیلان ممتاز دانشگاه علوم پزشکی تهران تاسیس شده است. کلینیک دندانپزشکی دکتر آیت با شعار «هر لبخند، یک قصه»، تلاش می‌کند تا خدماتی باکیفیت با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه به مراجعین خود ارائه دهد. تیم دندانپزشکی این کلینیک با دقت مشکلات بیماران را بررسی می‌کنند و با صبر و حوصله به خواسته‌های آن‌ها گوش می‌دهند و سپس بهترین راهکارها را برای درمان آن‌ها بکار می‌بندند. در این کلینیک مجهز، طیف گسترده‌ای از خدمات دندانپزشکی عمومی، زیبایی و ترمیمی ارائه می‌شود تا افراد مجبور نباشند برای مشکلات دندانی خود به کلینیک‌های دندانپزشکی مختلف مراجعه کنند.
کلینیک دندانپزشکی دکتر آیت برای اینکه بتواند بهترین خدمات و مراقبت‌های دندانپزشکی را به مراجعین خود ارائه دهد، به پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین دستگاه‌های دندانپزشکی مجهز شده است. بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران، برای رفاه حال بیماران خود با بیمه‌های مختلف قرارداد همکاری امضا کرده تا افراد هیچ نگرانی بابت هزینه‌های درمان خود نداشته باشند و بتوانند از خدمات باکیفیت و حرفه‌ای دندانپزشکی با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه استفاده کنند.
سخن پایانی
مراقبت از سلامت دهان و دندان، نقش مهمی در سلامتی کلی بدن و همچنین افزایش اعتماد به نفس دارد. همه ما باید به‌طور منظم برای پیشگیری و درمان مشکلات دندانی خود به دندانپزشک مراجعه کنیم. اما کیفیت خدمات دندانپزشکی نیز مهم است. از این‌رو همیشه باید بهترین کلینیک دندانپزشکی را انتخاب کنید تا بتوانید از باکیفیت‌ترین خدمات دندانپزشکی بهره‌مند شوید. کلینیک دندانپزشکی دکتر آیت یکی از برترین و مجهزترین کلینیک‌های دندانپزشکی ایران است که با بهره‌مندی از یک تیم متخصص و باتجربه و با استفاده از به‌روزترین تجهیزات دندانپزشکی، می‌تواند باکیفیت‌ترین خدمات زیبایی و درمانی دندانپزشکی را به شما ارائه دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت به‌صورت آنلاین به وبسایت کلینیک مراجعه کنید.
کد مطلب: 173603
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *