; ?>; ?> بهترین کتاب های فارکس - مردم سالاری آنلاين
۰
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۱۹

بهترین کتاب های فارکس

امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، میزان آمار استفاده از آن و معامله گری نیز افزایش یافته است. به این صورت افراد بسیاری به دنبال کسب درآمد بالا از این فضا بوده و روز به روز تعداد آن ها بالا می رود.
بهترین کتاب های فارکس

بهترین کتاب های فارکس

امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، میزان آمار استفاده از آن و معامله گری نیز افزایش یافته است. به این صورت افراد بسیاری به دنبال کسب درآمد بالا از این فضا بوده و روز به روز تعداد آن ها بالا می رود. از جمله اموری که بین مردم پرطرفدار واقع شده، بازار مالی فارکس است. در صورتی که شما هم مایل به کسب درآمد بالا و ورود به دنیای معامله گران هستید، می توانید بازار فارکس را امتحان کنید. بهترین کتاب های فارکس از جمله بهترین و موثر ترین روش هایی هستند که به مردم کمک می کنند دانش خود را در مورد آن افزایش دهند.

بازار ارز (فارکس)

بازار ارز که نام دیگری به نام فارکس نیز دارد، به عنوان یک بازار جهانی به حساب می آید. افراد در آن می توانند خرید و فروش ارز یا مبادله ارز انجام دهند و به این صورت کسب درآمد داشته باشند. البته در نظر داشته باشید که این بازار نیز همانند سایر کسب و کارها دارای یکسری ریسک هایی است که هر فردی باید قبل از ورود به این عرصه، با استفاده از بهترین کتاب های فارکس اطلاعات کافی را در مورد آن به دست بیاورد. آموزش فارکس در این زمینه بسیار موثر واقع می گردد و هر کسی می تواند با دانش کافی به این حوزه ورود کند. این بازار دارای ویژگی های ذیل است:

  1. برخورداری از کارکرد 24 ساعته به جز روزهای آخر هفته
    بالا بودن میزان روزانه معاملات صورت گرفته
    نداشتن کوچک ترین مشکلی

بهترین کتاب های فارکس به ما کمک می کنند تا ما بتوانیم بهترین راه را برای درآمد بیشتر پیدا کنیم. نکته مهمی که در این بین وجود دارد این است که بانک های ملی نقش بسزایی را در بازار ارز ایفا می کنند. چرا که موظف هستند تورم و نرخ بهره را کنترل و مدیریت کرده و بتوانند میزان یکسانی را تعیین بکنند. نرخ ارز مشخص کننده این است که آیا در بازار تعادلی وجود دارد یا خیر. به این وسیله خواهید توانست از طریق بانک پیگیری های لازم را انجام داده و در صورت صلاحدید دست به انجام معاملات بسیاری بزنید.

متاتریدر ۴ یکی از سکوهای معاملات اینترنتی به شمار می آید که در بازارهای ارزی همانند فارکس مورد استفاده قرار می گیرد. کشورهای موفق بسیاری اعم از سوئیس، ایالات متحده سیتی، آلمان و بسیاری از سایر کشورها در این حوزه فعالیت دارند و شبانه روز در آن مشغول به کار هستند. به همین دلیل تمامی موسسات و افرادی که قصد دارند به موفقیت بالایی برسند، پس از ورود با کمی اطلاعات خواهند توانست در زمان کمی، به درآمد آن چنانی دست یابند.

معرفی بهترین کتاب های فارکس

کتاب های فارکس از جمله کتاب هایی هستند که نقش مهمی در عملکرد معامله گران بازار ارز دارند. به شکلی که این کتاب ها می توانند سبب بروز شدن افکار افراد شده و به این طریق زمینه موفقیت و پیشرفتشان را فراهم آورند. ممکن است شما یا هر فرد دیگری که برای نخستین بار اسم این بازار به گوشتان خورده نیز نگران شوید و با خود بگویید: که نمی توان با این روش ها کسب درآمد کرد. ولی مسئله مهم اینجاست که تا بحال موسسات و افراد زیادی توانسته اند از طریق بازار فارکس درآمد بالایی به دست بیاورند.

آموزش فارکس به شما کمک خواهد کرد که بتوانید سرمایه اولیه خود را افزایش دهید و درآمد بسیاری داشته باشید. به همین منظور در صورتی که شما هم مایل به کسب درآمد و تجربه بالا در بازار ارز هستید، می توانید با کمک گرفتن از کتاب های ذیل، وارد حوزه ارزی شوید.

تجارت فارکس

این کتاب از جمله بهترین کتاب های فارکس به شمار می آید که برای افراد تازه کار مناسب است. تجارت فارکس مطالبی همانند اصول کار اولیه را در خود گنجانده و قادر به ارائه اطلاعات تکمیلی به زبان ساده است. نویسنده در کتابش از روش و تکنیک های خود نیز استفاده کرده و این موضوع می تواند یکی از ویژگی های خوب کتاب به حساب بیاید.

تجارت ارز برای Dummies توسط برایان دولان

کتاب تجارت ارز نیز یکی از مفید ترین کتاب ها برای افراد مبتندی است. نویسنده در این کتاب سعی کرده که بسیاری از روش و دستورالعمل هایی را راجع به بازار ارز توضیح دهد. در واقع تجارت ارز برای Dummies یکی از جاهای مناسبی است که معامله کنندگان تازه کار می توانند از آن استفاده کنند. نکته جالب این کتاب اینجاست که یکی از نویسندگان کتاب، تجربه 18 ساله خود در این بازار را به صورت کلی گردآوری کرده و با نوشتن در قسمتی از آن در اختیار شما قرار داده است.

تکنیک های نمودار شمعی ژاپنی توسط استیو نیسون

در کتاب تکنیک های نمودار شمعی نیز نویسنده نمونه هایی از تکنیک های موثری که افراد با کمک آن ها می توانند به موفقیت دست یابند را توضیح داده است. یکی از مسائل مهمی که ممکن است شما را از مطالعه این کتاب باز دارد، مطالب طولانی آن بوده و شما نیز ممکن است با مشاهده این مطالب دست از خواندنش بکشید.

ولی باید بدانید که مطالب طولانی آن به منظور دست یافتن به موفقیت و کسب درآمد شما بسیار مفید و موثر هستند. این تکنیک ها معمولا برای معاملاتی که انجام خواهید داد، پوشش دادن ریسک، سهام و... موثر است. برای اینکه بتوانید اطلاعات بیشتری در این باره کسب کنید کلیک کنید.

تجارت در منطقه اثر مارک داگلاس

این کتاب نیز جزو بهترین کتاب های فارکس بوده و لازم به ذکر است که در کتاب تجارت در منطقه نویسنده سعی کرده تا به ویژگی هایی که می توانند فرد را به یک معامله کننده قوی و موفق تبدیل کنند، پرداخته است. به همین سبب جزو یکی از کتب پیشرو و موفق شناخته شده و نویسنده این تضمین را داده است که هر کسی می تواند با بهره گرفتن از آن، در مدت زمان کمی به پیشرفت و موفقیت زیادی دست یابد. با مطالعه این کتاب به قدری توانمند و قوی خواهید شد که میزان شکست و ضرر را به حداقل برسانید و حتی ممکن است تا حدی پیشرفت داشته باشید که هیچ ضرری شما را شکست ندهد. برای مطالعه بیشتر میتوانید به این صفحه مراجعه کنید.

دنبال کردن روند توسط مایکل کوول

این کتاب پراز نکاتی است که هر کسی در نگاه نخست جذب آن می گردد و طبق نوشته های نویسنده می توان گفت: این کتاب یکی از کتب سودآوری است که با آن خواهید توانست سریعا به درآمد و سود دلخواه خود برسید. در حقیقت شما نیز می توانید مانند افراد موفق با بکارگیری نکات و ترفند های آن، درصد موفقیت و پیشرفت خود را به بالاترین میزان برسانید. برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

پنج کتاب بالا از بهترین کتاب های فارکس هستند و می توان گفت: هر کسی با بکار گیری آن ها خواهد توانست به راحتی وارد این عرصه شده و به فرد موفقی تبدیل شود.

بیش ترین ارزهای معامله شده در بازار فارکس

برخی از ارزهای موجود در بازار رتبه بیشترین ارزهای معامله شده در بازار فارکس را به خود اختصاص داده اند. بیشترین ارزهای معامله شده براساس مطالعه صورت گرفته به شکل ذیل تعریف شده است که می توانید برای اطلاعات بیشتر روی این لینک کلیک کنید.

واحد پول

کد

مخفف

نسبت حجم روزانه، آوریل 2019

نسبت حجم روزانه، آوریل 2022

دلار آمریکا

USD

US$

88.3%

88.5%

یورو

EUR

32.3%

30.5%

ین ژاپن

JPY

¥ / 円

16.8%

16.7%

پوند

GBP

£

12.8%

12.9%

دلار جدید تایوان

TWD

NT$

0.9%

1.1%

فرانک سوئیس

CHF

CHF

5.0%

5.2%

مزیت بهترین کتاب های فارکس

با کمک گرفتن از کتاب های فارکس خواهید توانست استراتژی خود را بالاتر برده و به این صورت بتوانید اکثریت معاملات خود را با موفقیت پشت سر بگذارید. این نوع کتاب ها به شکلی نوشته و تهیه شده اند که می توانند مزیت و فواید زیادی را در اختیار افراد قرار دهند. از مزیت های این کتاب ها می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • افزایش میزان اعتماد به نفس افراد
    کسب تجربیات بسیار
    کاهش یافتن میزان ریسک و خطر معاملات
    انجام امور با نظم و تمرکز بالا
    و...

آیا مطالعه کتاب فارکس مهم است؟

بله؛ مطالعه کردن این نوع کتاب برای کسانی که می خواهند به بازار ارز وارد شوند و یا حتی کسانی که وارد شده اند و قصد شروع معاملات خود را دارند، ضروری و مهم است. چرا که کتاب های فارکس قادر به در اختیار گذاشتن مطالب بسیاری راجع به این حوزه و معاملات آن هستند و شما نیز خواهید توانست با کمک و استفاده آن ها، علم و دانش خود را افزایش دهید.

باید بدانید که با مطالعه و استفاده از بهترین کتاب های فارکس از اهمیت آن ها باخبر می گردید و یکی از فواید خوبی که می توانید با مطالعه کتاب ها به دست بیاورید، یاد گیری اصطلاحات فاندامنتال فارکس است که با آن خواهید توانست انجام معاملات را برای خود آسان کنید.


سخن پایانی

امروزه بازار فارکس بیشتر از هر حوزه دیگری روی بورس بوده و درآمد بالایی را به خود اختصاص داده است. این نوع معامله گری محدود به روش یا اصول خاصی نیست و هر کسی می تواند با استفاده از بهترین کتاب های فارکس اطلاعات خود را درباره آن بالا ببرد. پس اگر شما هم مایل به کسب موفقیت هستید و قصد دارید روزی جزو یکی از معامله کنندگان فارکس باشید، می توانید از کتب بیان شده استفاده کنید.

کد مطلب: 200188
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *