۱
يکشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۳
آخرین آمار از آرای ژوله و حیایی؛ سه میلیون نفر رای دادند

ظهور دوقطبی سیاست در مسابقه کمدین برتر خندوانه

دوقطبی سیاست که در ایران همه جنبه های زندگی مردم را در برگرفته، این بار در قالب طنز ظاهر شد تا خندیدین مردم هم رنگ سیاست به خود بگیرد؛ سیاستی که موجب شد تعداد شرکت کنندگان در نظرسنجی درباره انتخاب کمدین برتر از بین امین حیایی و امیر مهدی ژوله تا ساعت 16 امروز (یکشنبه) از مرز ۳ میلیون نفر بگذرد؛ هرچند که رقابت میلیمتری این دو همچنان ادامه دارد.
ظهور دوقطبی سیاست در مسابقه کمدین برتر خندوانه
دوقطبی سیاست که در ایران همه جنبه های زندگی مردم را در برگرفته، این بار در قالب طنز ظاهر شد تا خندیدین مردم هم رنگ سیاست به خود بگیرد؛ سیاستی که موجب شد تعداد شرکت کنندگان در نظرسنجی درباره انتخاب کمدین برتر از بین امین حیایی و امیر مهدی ژوله تا ساعت 16 امروز (یکشنبه) از مرز ۳ میلیون نفر بگذرد؛ هرچند که رقابت میلیمتری این دو همچنان ادامه دارد.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر، ماجرا از جمعه شب و رقابت استندآپ کمدی برنامه طنز پرطرفدار خندوانه آغاز شد که قرار بود امین حیایی بازیگر مطرح سینما با امیرمهدی ژوله طنزپداز مشهور رقابت کند. این دو موفق شده بودند رقیبان خود را در دور اول شکست دهند و حالا برای بار دوم در مقابل هم قرار گرفتند. در پایان برنامه نظرات مخاطبان در شبکه های اجتماعی نشان می داد که اجرای ژوله بیش از حیایی به مذاق مخاطبان خوش آمده است. اما تجربه آرای عجیب مردم به جواد رضویان در مقابل علیرضا خمسه که بسیاری را در شوک فرو برد – چرا که رضویان عملا برنامه ای اجرا نکرد، برخلاف خمسه که هر آنچه توان داشت در اجرا به کار برده بود – دوباره به تکرار نزدیک شد بطوریکه آرای حیایی از ژوله بیشتر شد؛ هر چند اختلاف آنها چندان بالا نبود. به همین دلیل طرفداران هر دو کمدین، شروع به تبلیغ در شبکه های مجازی کردند تا کمدین مطرح آنها رای بالاتری کسب کند. اما چیزی نگذشت که رقابت این دو رنگی سیاسی به خود گرفت.
حامیان ژوله از سوابق او به عنوان طنزپرداز در نشریه چلچراغ و روزنامه های اصلاح طلب استفاده کردند و خیلی زود عکسهای مشترک او با رییس دولت اصلاحات در شبکه های موبایلی پخش شد و از طرفی رای دادن به امین حیایی که پس از انتخابات ۸۸ در فیلم ضد اصلاح طلب قلاده های طلا بازی کرده بود نفی شد. از اینجا رقابت سیاسی شد و مخالفان اصلاحات نیز حضور ژوله در کنار به زعم آنها فتنه گران را تبلیغ کردند تا حامیانشان به حیایی رای دهند. 
آخرین به روز رسانی آمار مسابقه
این رقابت هم اکنون با جدیت ادامه دارد چرا که تبدیل به رقابتی برای اعاده حیثیت بین اصلاح طلبان و اصولگرایان تبدیل شده؛ هرچند که بررسی این موضوع که قالب طنز برنامه ای همچون خندوانه، چرا باید درگیر سیاست شود و آرای مردم به یک کمدین بر اساس جنبه های سیاسی مطرح شده از آنها در شبکه های مجازی تعیین شود.
آخرین آمار تا ساعت 16 روز یکشنبه نشان می دهد نزدیک به سه میلیون نفر در انتخاب کمدین برتر از بین امیرمهدی ژوله و امین حیایی مشارکت کرده اند که ژوله ۱ میلیون و 625 هزار و 540 رای و حیایی ۱ میلیون و 625 هزار و 586 رای کسب کرده اند و بدین ترتیب تا ساعت 16  امروز، حیایی با اختلاف ناچیز 46 رای از ژوله پیشی گرفته است. البته این آمار در هر دقیقه در حال تغییر است.
کد مطلب: 48058
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *