۰
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۹

آغاز تحقیق و تفحص ازایمیدرو

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر وجود ابهاماتی در نحوه هزینه کرد بودجه شرکت ایمیدرو و جابه جایی مدیران آن افزود: در حال حاضر تعدادی از نمایندگان تصمیم به انجام تحقیق و تفحص از شرکت شهرک های صنعتی کشور و ایمیدرو دارند و برنامه انجام تحقیق و تفحص از این دو مرکز را نیز تهیه و تنظیم کرده اند.
سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با  خانه ملت گفت:برای انجام تحقیق و تفحص از یک نهاد تعداد مشخصی امضا لازم نیست بلکه حتی چند نماینده نیز می توانند با تنظیم درخواست تحقیق و تفحص و شرح دلایل آن درخواست را به مجلس ارائه دهند.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود:در حال حاضر تعدادی از نمایندگان تصمیم به انجام تحقیق و تفحص از شرکت شهرک های صنعتی کشور و ایمیدرو دارند و برنامه انجام تحقیق و تفحص از این دو مرکز را نیز تهیه و تنظیم کرده اند.
وی تصریح کرد:در خواست تحقیق و تفحص از ایمیدور تنها مربوط به کمیسیون اقتصادی نیست و جمعی از نمایندگان از کمیسیون‌های دیگر نیز در این خصوص در خواست دارند .
موسوی لارگانی در تشریح دلالی انجام تحقیق و تفحص از ایمیدور تاکید کرد: در خصوص نحوه هزینه کرد بودجه این مرکز ابهاماتی وجود دارد .
وی دراین خصوص افزود:مدارکی به دست مجلس رسیده است که بر مبنای آن در این مرکز مدیریت هایی جابه جا و همچنین زمین هایی واگذار شده است‌که قانونی بودن این اقدامات زیر سوال است.
موسوی لارگانی با تاکید بر لزوم انجام تحقیق و تفحص از ایمیدرو تاکید کرد: مدیر سابق ایمیدرو نیز در حال حاضر زندان است و جز گروه فساد مالی ۳ هزار میلیاردی بوده که دستگیر شده است و این مسئله که مدیریت این نهاد چرا باید درگیر اختلاس باشد، به خودی خود نیازمند بررسی است که باید در خصوص آن دقت بیشتری به عمل می آمد.
این نماینده مجلس نهم در خصوص تحقیق و تفحص از بانک مرکزی نیز گفت:بحث تحقیق و تفحص از بانک مرکزی هنوز به کمیسیون ارجاع نشده است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: البته در خصوص انجام و درخواست تحقیق و تفحص از بانک مرکزی امضا جمع آوری شده است
کد مطلب: 10120
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *