۰
پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۴

ایران هسته‌ای بهانه‌ است

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: مشکل دشمن با کشور ما ایران هسته‌ای نیست، بلکه ایران اسلامی است که با تفکرات خود در مقابل آنها ایستادگی می‌کند.
محمد دهقان عضو صبح امروز در جمع مردم روستاهای بقمچ، گاش و اندیشش با اشاره به وضعیت کنونی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: هیچ دوره‌ای مانند امروز فشار اقتصادی از جانب کشورهای غربی به این حد و اندازه نبوده است و ملت ایران اینگونه تحت فشار اقتصادی نبوده است.

نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: از نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا به امروز دشمنان تحت هر عنوانی فشارها و تحریم‌هایی را بر ملت ایران وارد کرده‌اند و این دشمنان فکر می‌کنند که با این تحریم‌ها ملت و مسئولان ایران را وادار به عقب‌نشینی خواهند کرد.

دهقان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب مردمی خود در سال ۵۷ توانسته آن را به خارج از مرزهای خود گسترش دهد، اظهار داشت: امروز قدرت ما فقط در مرزهای ایران نیست بلکه از مرزهای خودمان نیز فراتر رفته است و امروز مقاومت مردم سوریه، لبنان، عراق و دیگر کشورهای بپا خاسته در برابر جبهه استکبار به برکت مقاومت مردم ایران در برابر زیاده‌خواهان عالم است.

وی تأکید کرد: مشکل دشمن با کشور ما ایران هسته‌ای نیست بلکه ایران اسلامی است که با تفکرات خود در مقابل آنها ایستادگی می‌کند.

دهقان خاطرنشان کرد: امروز کشور ما در عرصه‌های فرهنگی و علمی به یک الگوی موفق تبدیل شده است.
کد مطلب: 10221
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *