۰
جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۷
در گفتگوی مردم سالاری آنلاین با سرمربی تیم جودوی جوانان ایران مطرح شد:

آماده مسابقات قهرمانی آسیا هستیم

تیم جودوی جوانان ایران به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شود. این مسابقات از پنجم تا هشتم مرداد به میزبانی چین تایپه برگزار می‌شود.
آماده مسابقات قهرمانی آسیا هستیم
تیم جودوی جوانان ایران به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شود. این مسابقات از پنجم تا هشتم مرداد به میزبانی چین تایپه برگزار می‌شود. تیم جودوی جوانان ایران با سرمربیگری «محمدرضا حاج یوسف‌زاده»، «محمد مهدی ذاکری» و «مختار خورنگ» در این دوره از رقابت‌ها شرکت می‌کند. همچنین «دانیال تیماجی» به عنوان مربی بدنساز و «محسن مرادی» به عنوان پزشک دیگر اعضای کادر فنی جوانان را تشکیل می‌دهند.
«محمدرضا حاج یوسف‌زاده» سرمربی این تیم در گفت‌وگو با مردم سالاری آنلاین با اشاره به اینکه تیم ما در 7 وزن در این مسابقات شرکت می‌کند گفت: در تلاش هستیم بتوانیم بیش از هفت ورزشکار را راهی مسابقات کنیم.
وی با بیان اینکه تیم کشورمان در اوزان منهای 60، منهای 66، منهای 73، منهای 81، منهای 90، منهای 100 و مثبت 100 کیلو در مسابقات شرکت می‌کنند افزود: در حال حاضر تیم در وضعیت مطلوبی قرار دارد و بازیکنان در دوره آماده سازی اختصاصی قرار دارند.
حاج یوسف‌زاده با اشاره به اینکه در این مسابقات تمامی کشورهای صاحب سبک در جودو حضور دارند گفت: در رشته‌های مبارزه‌ای همه کشورهای شرکت کننده در همه 7 وزن می‌توانند خطرناک باشند.
به گفته وی ایران می‌تواند در 7 وزن 9 ورزشکار را به مسابقات اعزام کند که این دو نفر می‌توانند در وزن‌‌های تکراری مسابقه دهند.
 
کد مطلب: 109802
برچسب ها: جودو
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *