۰
دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۰

عرضه مرسدس بنز الکتریکی به تعویق افتاد

شرکت مرسدس بنز به تازگی اعلام کرده است که عرضه نخستین خودروی الکتریکی مرسدس EQC در بازار آمریکا را تا سال 2021 میلادی به تاخیر انداخته است.
شرکت مرسدس بنز به تازگی اعلام کرده است که عرضه نخستین خودروی الکتریکی مرسدس EQC در بازار آمریکا را تا سال 2021 میلادی به تاخیر انداخته است.
به گزارش ایسنا، با توجه به گسترش محبوبیت و استفاده از خودروهای الکتریکی در جهان، شرکت آلمانی مرسدس بنز نیز همچون بسیاری دیگر از خودروسازان برتر جهان به سمت و سوی توسعه و عرضه چنین محصولاتی روی آورده است.
بر اساس گزارش وب سایت cleantechnica، حالا این شرکت آلمانی اعلام کرده است که عرضه نخستین خودروی الکتریکی، مرسدس بنز  EQC در بازار ایالات متحده آمریکا را تا سال 2021 میلادی به تعویق انداخته است. گفته می‌شود این خودرو از قیمت ۶۸ هزار و ۸۹۵ دلار آغاز می‌شود.
این خودروساز آلمانی به منظور رقابت با خودروی الکتریکی تسلا که در سال های اخیر برترین خودروی برقی در جهان به شمار می رود، معرفی و رونمایی شده و قرار بود در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۰ میلادی روانه بازار ایالات متحده آمریکا شود و در اختیار مشتریان و علاقمندان قرار بگیرد اما به نظر می‌رسد که مشتریان این خودروی پاک و دوستدار محیط زیست در آمریکا باید اندکی بیشتر منتظر عرضه آن باشند.
کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه خودرو پیشتر برآورد و اعلام کرده بودند که انتظار می‌رود مشتریان این خودروی الکتریکی تحت تاثیر محبوبیت روزافزون وسائل نقلیه پاک و وضع قوانین و مقررات سخت گیرانه در اتحادیه اروپا بسیار بالا باشد.
مارتین وینخویزن، یکی از این کارشناسان بر این باور است که خودروسازان اروپایی بدون شک قادر خواهند بود به راحتی محصولات و خودروهای برقی خود را در اروپا عرضه کنند و به میزان فروش خوبی دست پیدا کنند.
کد مطلب: 120177
برچسب ها: مرسدس بنز
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *