۰
شنبه ۶ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۵۶

کتیرایی مربی تیم ملی کاراته شد

مایه مباهات و افتخار کاراته قم است که در هر اعزام تیم‌های ملی کاراته کشورمان در رده‌های سنی مختلف دارای نمایندگانی شایسته هستیم و در مسابقات قهرمانی جهان نیز دو نماینده خواهیم داشت.

رئیس هیئت کاراته استان قم از انتخاب یکی از بهترین مربیان کاراته قم به عنوان مربی تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی جهان خبر داد.
حسن عابدی اظهار کرد: مایه مباهات و افتخار کاراته قم است که در هر اعزام تیم‌های ملی کاراته کشورمان در رده‌های سنی مختلف دارای نمایندگانی شایسته هستیم و در مسابقات قهرمانی جهان نیز دو نماینده خواهیم داشت.
وی اضافه کرد: رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان کمتر از یک ماه دیگر به میزبانی کشور فرانسه و با حضور چهره‌های مطرح کاراته جهان برگزار می‌شود و به همین خاطر ترکیب تیم ملی کاراته مشخص شد که یک کاراته کا و یک مربی از قم در ترکیب تیم ملی به این میدان بزرگ جهانی می‌روند.
رئیس هیئت کاراته استان قم یادآور شد: علیرضا کتیرایی مربی کاراته قم و یکی از پرافتخارترین کاراته‌کاهای قمی در مسابقات برون‌مرزی دهه ۷۰ به عنوان مربی تیم ملی کاراته کشورمان در مسابقات جهانی فرانسه معرفی شد و همراه با مهدی‌زاده دو نماینده قم در مسابقات محسوب می‌شوند.
عابدی اضافه کرد: این چهره ارزشمند کاراته قم و کشورمان در دهه ۷۰ در کنار چهره‌های مطرحی همچون مجید عبدالحسینی، مهدی‌ عموزاده، سعید آشتیانی و مهدی جعفری در مسابقات مختلف بین‌المللی، آسیایی و جهانی درخشید.
وی تصریح کرد: کتیرایی بعد از پایان دوران حضورش در عرصه قهرمانی رشته کاراته رو به عرصه مربیگری این رشته آورد و در همان آغاز راه با درخشش در تیم‌های حاضر در سوپر لیگ کشور و همچنین در تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان، به سرعت مدارج ترقی را در مربیگری کاراته طی کرد.
رئیس هیئت کاراته استان قم افزود: کتیرایی جوان و با انگیزه بعد از موفقیت‌های ارزنده به عنوان سرمربی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان در رقابت‌های آسیایی و جهانی سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱، در مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۲ در تاشکند ازبکستان نیز مربی تیم ملی بزرگسالان بود.
وی عنوان داشت: بلافاصله بعد از بازگشت افتخارآمیز تیم ملی کاراته کشورمان از رقابت‌های آسیایی در تاشکند ازبکستان، فدراسیون کاراته ابتدا رقابت‌های انتخابی تیم اعزامی به مسابقات جهانی را برگزار کرد و سپس کادر فنی تیم ملی کاراته اعزامی به رقابت‌های جهانی ۲۰۱۲ معرفی شدند.
عابدی بیان کرد: حبیب‌الله ناظریان به عنوان مدیر فنی، علیرضا کتیرایی و مهران بهنام‎فر به عنوان مربی، تورج ساسانی کمک مربی و سید محمد حسینی به عنوان بدن‌ساز کادر فنی تیم اعزامی در بخش کومیته را تشکیل می‌دهند، ضمن اینکه در کاتای تیمی احد شاهین، فرزاد محمدخانلو و آرمین روشنی با مربیگری سعید نیکوخصلت و در کاتای انفرادی فرید حقیقی با مربیگری امیر یاری نمایندگان کاراته کشورمان در مسابقات جهانی ۲۰۱۲ پاریس خواهند بود.

کد مطلب: 12031
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *