۰
سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۱

طرح سوال از رئیس جمهور؟

نمایندگان مجلس همچنان اصرار دارند که در زمینه نوسانات ارز که باعث شوک در اقتصاد کشور شده است و كاهش ارزش پول ملی از رئیس جمهور سوال کنند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: تاکنون از تعداد امضاهای طرح سوال از رئیس جمهور کاسته نشده و تعداد قانونی امضا‌ها همچنان وجود دارد.

کمال پیر موذن در گفتگو با خبرنگار ایلنا در رابطه با آخرین وضعیت طرح سوال از رئیس جمهور گفت: نمایندگان مجلس همچنان اصرار دارند که در زمینه نوسانات ارز که باعث شوک در اقتصاد کشور شده است از رئیس جمهور سوال کنند.

وی افزود: كاهش ارزش پول ملی در مقابل دلار و افزایش تصاعدی قیمت‌ها و محصولات معیشتی مردم از دیگر سولات نمایندگان از رییس دولت است.

نماینده اردبیل در خانه ملت تاکید کرد: اگر به هر نحوی تعداد امضاهای طرح سوال از رئیس جمهور کاسته شود که منجر به منتفی شدن طرح سوال از رئیس جمهور شود نمایندگان طبق ماده ۲۳۳ آیین نامه داخلی اعتراض خود و تخلفات رئیس جمهور را به قوه قضاییه ارجاع خواهند داد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در بهارستان گفت: تاکنون از تعداد امضاهای طرح سوال از رئیس جمهور کاسته نشده و تعداد قانونی امضا‌ها همچنان وجود دارد.
کد مطلب: 12360
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *