۰
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۳۱

ایران اقدام مخالفان سوری را محکوم کرد

سخنگوی وزارت خارجه برپایی جوخه‌های اعدام سربازان و افراد بیگناه در سوریه توسط گروه‌های تروریستی را شدیداً محکوم کرد و مسئولیت تکرار چنین فجایعی را متوجه حامیان تروریست‌ها و گروه‌های مسلح دانست.
رامین مهمان‌پرست سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش نسبت به خبر منتشره در خصوص اعدام‌های میدانی در سوریه توسط تروریست‌ها اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران اقدام جنایتکارانه و ضد حقوق بشری گروه‌های تروریستی در برپایی جوخه‌های اعدام سربازان و افراد بیگناه در سوریه را شدیداً محکوم کرده و مسئولیت تکرار چنین فجایعی را متوجه حامیان تروریست‌ها و گروه‌های مسلح می‌داند.
وی افزود: بی تردید تلاش‌های غرب و برخی کشورهای منطقه در ایجاد خلاء امنیتی در سوریه گسترش بی ثباتی و ناامنی منطقه‌ای را در پی خواهد داشت.
سخنگوی وزارت خارجه خاطرنشان کرد:‌ از این رو جمهوری اسلامی ایران همچنان توقف خشونت‌ها و برقراری کامل آرامش با کمک کشورهای منطقه از طریق کمک به تقویت امنیت مرزهای سوریه و حمایت از طرح اخضر ابراهیمی نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه و ایجاد روند دموکراتیک از طریق فرآیند گفت‌وگوهای ملی را به عنوان تنها راه‌حل منطقی و مسالمت جویانه در گذار از بحران کنونی سوریه می‌داند.
کد مطلب: 12661
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *