۰
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۳

سوال از رییس جمهور حتمی است

نایب مجلس شورای اسلامی گفت که حتی اگر یک نفر از سوال کنندگان از رییس جمهور هم باقی بماند، سوال از رییس جمهور مطرح خواهد شد مگر اینکه همه سوال‌کنندگان امضایشان را پس بگیرند
 محمدرضا باهنر در حاشیه دیدار رییس مجلس با کاروان پاراالمپیک لندن در جمع خبرنگاران درباره زمان حضور رییس جمهور برای پاسخ به نمایندگان گفت: قرار است زمان این جلسه را هماهنگ کنیم یا هفته آینده یا بعد از تاسوعا و عاشورا برگزار خواهد شد.
وی درباره انتقادات برخی از نمایندگان به هیات رییسه درباره قرائت سوال از رییس جمهور گفت: ما وظیفه خودمان را انجام دادیم، کسانی که مدعی‌اند استدلال‌های خود را مطرح کنند اما ما فرآیند آیین نامه را به طور دقیق اجرا کرده‌ایم.
باهنر یادآور شد: با افرادی که انتقاد داشتند مذاکره کرده‌ایم، درباره یکی دو نفر تردید داشتند که آن آقایان آمدند و مشخص شد جزو امضاکنندگان سوال هستند.
نایب رییس مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه راهکاری برای پس گرفتن سوال وجود دارد یا خیر، گفت: چنین راهکاری نیست، وضعیت به گونه‌ای است که اگر حتی یک نفر از سوال‌کنندگان هم باقی بماند، سوال مطرح خواهد شد، مگر اینکه همه سوال‌کنندگان سوالشان را پس بگیرند.
کد مطلب: 13651
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *