۰
پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۹

اولتیماتوم پلیس به اراذل و اوباش

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از برخورد شدید با اراذل و اوباش خبر داد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از برخورد شدید با اراذل و اوباش خبر داد.
به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش منطقه تهرانپارس از که صبح امروز آغاز شده، گفت: یکی از مطالبات همیشگی مردم از نیروی انتظامی برخورد جدی، قاطع و قانونی با افرادی است که امنیت عمومی جامعه را دچار خدشه می‌کنند.
وی با بیان اینکه اراذل و اوباش از جمله افرادی هستند که امنیت را در تفرجگاه‌ها، فضاهای عمومی، خیابان‌ها و ... به مخاطره انداخته و از مردم سلب کرده‌اند، گفت: همانطور که پیش از این اعلام کرده بودیم، پلیس برخورد سختی با این دسته از افراد خواهد کرد، چراکه اجازه نخواهیم داد تا اوباشگران امنیت مردم و جامعه را خدشه دار کنند. 
رحیمی با اشاره به اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش در محله تهرانپارس اظهارکرد: امروز این طرح در این محله در حال اجراست و حاصل روزها کار اطلاعاتی ازسوی همکاران من است. طرح‌های دیگری نیز در سراسر تهران اجرا خواهد شد و من به تمام اوباشگران و اراذل هشدار می‌دهم که برخورد پلیس اینبار به مراتب سخت‌تر از دفعات قبلی خواهد بود و ما اجازه عرض اندام به آنان نخواهیم داد. 
فرمانده انتظام تهران بزرگ با بیان اینکه همکاری خوبی میان پلیس و دستگاه قضایی در اجرای این طرح وجود دارد، گفـت: پلیس در برابر اراذل و اوباش کوتاه نخواهد آمد. از مردم نیز می‌خواهیم که بدون ترس از افشای اطلاعات خود اقدامات اراذل و اوباش را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
به گزارش ایسنا، طرح برخورد با اراذل و اوباش صبح امروز در شرق تهران و محله تهرانپارس اجرا شد.
کد مطلب: 136578
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *