۰
سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۱
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اراک:

مقام قضایی برای حل مشکلات شهرک خودرو وارد عمل شود

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تاکید کرد:مقام قضایی برای گره‌گشایی از شهرک خودرو وارد عمل شود.
مقام قضایی برای حل مشکلات شهرک خودرو وارد عمل شود
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تاکید کرد:مقام قضایی برای گره‌گشایی از شهرک خودرو وارد عمل شود.
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، ایرج رضایی گفت: شهرک خودرو بخشی از تدابیر اندیشیده شده در راستای انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهر بوده اما، این شهرک با مشکلات زیادی همراه است و نیاز است برای حل و گره‌گشایی آن مسئولان امر به‌ بویژه دادگستری ورود پیدا کند.
وی در ادامه افزود: در راستای ایجاد این شهرک زمین ارزان اخذ شده و باید به مردم نیز ارزان فروخته می‌شد اما نگاه تجاری و برخی تخلفات مانع رسیدن نتیجه مطلوب به این طرح شده است.
رضایی بیان کرد: موضوع تحقیق و تفحص در طرح شهرک خودرو چند بار در شورا ارایه شده اما، به‌دلیل طولانی شدن روند کار، موضوع از دستور کار حذف شده است.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر ادامه داد: در راستای سایر اقدامات برای کاهش آلودگی هوای اراک، بحث انتقال سایر صنوف آلاینده از مرکز شهر از دوره شورای سوم مد نظر بوده اما تاکنون اقدام قابل توجهی صورت نگرفته است.
رضایی تصریح کرد: در خصوص مقرر بوده اداره کل راه و شهرسازی زمینی دولت در اختیار این صنوف قرار دهد و حمایت‌های لازم برای تامین زیرساخت‌های این مکان نیز صورت گیرد اما تاکنون این مهم محقق نشده است.
وی گفت: انتظار است صنوف آلاینده این مطالبه را با جدیت بیشتر دنبال کنند و مسئولان امر نیز حمایت‌های لازم را به کار گیرند.
کد مطلب: 139540
برچسب ها: شهرک خودرو
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *