۰
پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۲
معاون استاندار لرستان تأکید کرد:

لزوم اجرای اقدامات پیشگیرانه زمستانه

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: لازم است تمامی اقدامات پیشگیرانه زمستانه را همه دستگاه‌های اجرایی پیگیری و انجام دهند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: لازم است تمامی اقدامات پیشگیرانه زمستانه را همه دستگاه‌های اجرایی پیگیری و انجام دهند.

گودرز امیری امروز ۲۹ آبان، در جلسه ویدئوکنفرانس ستاد مدیریت بحران لرستان، با اشاره به ضرورت جابجایی و استحکام بخشی روستاهای در معرض خطر سیلاب، اظهار کرد: طبق بررسی حدود ۳۶۵ روستا در معرض خطر شناخته شده‌اند که لازم است با اولویت‌بندی آنهایی که در معرض خطر بیشتر هستند در ارجحیت قرار بگیرند. 

 وی با تاکید بر ضرورت ارزیابی این موضوع گفت: برای تأمین اعتبار مورد نیاز این کار لازم است به سازمان مدیریت بحران کشور اعلام تا مراحل تامین اعتبار و تصویب آن از طریق هیئت وزیران پیگیری شود. 

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان با اشاره به گزارش سازمان هوا شناسی و بارش های آتی در روزهای پیش رو، گفت: لازم است تمامی اقدامات پیشگیرانه زمستانه را همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، بخشداری‌ها، راهداری و آب منطقه‌ای پیگیری و انجام دهند.

 وی خاطرنشان کرد: مردم آگاهی داشته باشند که در دو سه روز آینده بارندگی شدیدی داریم و لازم است مراتب احتیاط را مورد توجه قرار داده و به هشدارهای مربوطه توجه کنند. 

 امیری در خصوص جابجایی خانه هایی که در سیل فروردین ۹۸ تخریب شده‌اند و دولت زمین معوض و تسهیلات و اعتبارات بلاعوض را در اختیار صاحبان آنها قرار داده، گفت: با توجه به اینکه ساختمانهای قبلی در معرض خطر بوده و در آینده هم در معرض خطر خواهند بود، باید سریعا تخلیه و تحویل گردند و پس از آن خانه های جدید را تحویل گرفته و در آن اسکان پیدا کنند. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بر احداث زیرساخت‌هایی که در سیل ۹۸ آسیب دیده اند اشاره کرد و بر ضرورت تکمیل آن‌ها و ایجاد تمهیدات لازم برای پیشگیری از تخریب مجدد توسط سیل در آینده تأکید کرد.

کد مطلب: 140078
برچسب ها: لرستان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *