۰
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۵

انتقاد شدید قاضی‌پور از لاریجانی

نماینده ارومیه در مجلس خطاب به لاریجانی گفت: این شائبه وجود دارد که شما و همکارانتان می‌خواهید کاندیدای ریاست جمهوری شوید و با ارائه طرح اصلاح قانون انتخابات می‌خواهید رقبایتان را حذف کنید.
 به گزارش فارس، نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) در اخطاری با استناد به اصل ۲۸ قانون اساسی و در جریان بررسی تقاضای بیش از ۵۰ نماینده برای رسیدگی خارج از نوبت به طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در صحن پارلمان، اظهار داشت: این طرح با چندین اصول قانون اساسی مغایرت دارد.
علی لاریجانی پس از این جمله قاضی‌پور خطاب به وی گفت: اخطار شما راجع به محتوای طرح اصلاح قانون انتخابات است در حالی که هم اکنون در حال بررسی تقاضای نمایندگان برای رسیدگی خارج از نوبت به طرح مذکور هستیم.
قاضی پور با بیان اینکه شما درباره این طرح عجله می‌کنید، گفت: این شائبه وجود دارد که شما و همکارانتان می‌خواهید کاندیدای ریاست جمهوری شوید و با این طرح می‌خواهید رقبایتان را حذف کنید.
وی افزود: جمع آوری ۴۲۵ امضا توسط کسی که می‌خواهد رئیس جمهور شود یعنی اینکه فردی قبل از رئیس جمهور شدن باید بدهکار افراد شود.
لاریجانی به قاضی پور پاسخ داد: تذکر شما وارد نیست و راجع به محتواست و می‌توانید مواردی را که مطرح کردید، حذف کنید.
کد مطلب: 14423
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *