۰
سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۶

لاریجانی نخواسته به ائتلاف ما بپیوندد

تاکنون آقای لاریجانی درخصوص پیوستن به ائتلاف ۱+۲ به من چیزی نگفته است ضمن اینکه وی تا امروز اعلام حضور در انتخابات به شکل علنی نیز نداشته است.
یکی از کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در خصوص شایعات صورت گرفته مبنی بر خروج حدادعادل از ائتلاف ۱+۲ گفت: قرار نیست حدادعادل از ائتلاف سه گانه خارج شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا علی اکبر ولایتی در جریان نشست خبری خود همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص پیوستن لاریجانی به ائتلاف ۱+۲ در صورت اعلام کاندیداتوری تصریح کرد: تاکنون آقای لاریجانی نسبت به این مساله به من چیزی نگفته است ضمن اینکه وی تا امروز اعلام حضور در انتخابات به شکل علنی نیز نداشته است.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه آیا در صورت پیروزی شما در انتخابات با مسئولیت های ریاست جمهوری همچنان دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی خواهید بود گفت: دبیرکلی مجمع جهانی بیداری اسلامی توسط علمای جهان اسلام به من داده شده این یک شغل بین المللی و غیر دولتی است.

ولایتی افزود: مجموع ای از جونان زنان و علمای جهان اسلام به این مجمع دعوت شده اند و صرف نظر از سمت خود در این مجمع حضور دارند بنابراین مجمع جهانی بیداری اسلامی یک سازمان مردم نهاد بوده و یک شغل دولتی نیست با این وجود ادامه کار من در این مجمع نیز بستگی به نظر علمای جهان اسلام دارد که تا چه حد از کار من راضی هستند.
کد مطلب: 28240
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *