۰
جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۸

تصادف خونین در بزرگراه بابایی تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جانباختن یک و مصدوم شدن یک تن در پی وقوع تصادف در بزرگراه بابایی خبر داد.
تصادف خونین در بزرگراه بابایی تهران
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جانباختن یک و مصدوم شدن یک تن در پی وقوع تصادف در بزرگراه بابایی خبر داد.
سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ساعت ١٩:٢٣ دقیقه امشب یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید بابایی، مقابل شهرک شهید بهشتی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن دو ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: در محل مشاهده شد که یک دستگاه پژو ٢٠۶ با دو نفر سرنشین به هنگام حرکت در این مسیر به دلیل نامشخصی به شدت با یک خاور که نخاله حمل می کرده برخورد کرده بود. خودرو خاور در اثر این حادثه از مسیر خارج شده و پس از برخورد با گاردریل های کناری این بزرگراه و تخریب بخشی از آن ها وارد شانه خاکی سمت راست شده و کاملا واژگون شده بود.
ملکی اظهار کرد: راننده خاور آسیب چندانی ندیده بود و خود از خودرو خارج شده بود اما خسارت زیادی به خودرو ٢٠۶ وارد شده بود و دو نفر سرنشین آن که خانمی حدودا ٢٠ ساله و آقای حدودا ٢۴ ساله بودند در خودرو گرفتار بودند.
وی افزود: آتش نشانان همزمان با ایمن سازی هر دو نفر را خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند که پس از انجام معاینات مشخص شد متاسفانه خانم جوان جان خود را از دست داده و آقای جوان نیز به شدت دچار مصدومیت شده بود.
ملکی گفت: عوامل شهرداری منطقه نیز در محل حضور داشتند و با توجه به اینکه نشت بنزین در محل ایجاد شده بود و ضایعات و نخاله ها که از خودرو حمل نخاله تخلیه شده بود سعی در پاکسازی محل داشتند.
به گفته وی خودرو ها به محل امنی منتقل شده و ترافیک ایجاد شده توسط عوامل پلیس راهور رفع شد. تا دقایق دیگر محل برای بررسی علت حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل داده خواهد شد.
وی در پایان گفت: در این فصل از سال که شاهد بارندگی هستیم از رانندگان تقاضا می‌کنیم با احتیاط کامل و سرعت مطمئنه به مسیر خود ادامه بدهند و فاصله ایمن را در نظر بگیرند.
کد مطلب: 144444
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *