۰
شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۲

گزارش میرور از کشتار گربه ها و کبوترها در کره

تارنمای میرور در گزارشی مدعی شد «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به مقامات کشورش دستور داده است تا گربه ها و کبوترها را از بین ببرند.
گزارش میرور از کشتار گربه ها و کبوترها در کره
تارنمای میرور در گزارشی مدعی شد «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به مقامات کشورش دستور داده است تا گربه ها و کبوترها را از بین ببرند.
به گزارش ایرنا میرور روز شنبه در گزارشی از این اقدام کره شمالی به عنوان «اعلان جنگ با حیوانات» نام برده و نوشته است: مقامات در شهرها و مناطق مرزی دیده شده اند که به سمت پرندگان تیراندازی می کنند و به دنبال گربه ها و صاحبان آنها برای وادار کردنش به رها کردن گربه ها هستند.
میرور با استناد به گزارش یک تارنمای مستقر در کره جنوبی به نام «دیلی نورث کوریا» نوشته است در بندر هیسان که نزدیک مرز واقع شده است، اخیراً خانواده ای به دلیل پرورش گربه به مدت ۲۰ روز در یک مرکز قرنطینه نگهداری شده اند.
گزارش می افزاید: دستور "صید و از بین بردن کبوترها و گربه ها" در کره شمالی به عنوان بخشی از تلاش گسترده تر این کشور برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا است.
میرور می نویسد مشخص شده است در اوایل این ماه رهبر کره شمالی پس از مرگ یک مقام این کشور استفاده از داروی چینی در بیمارستان های بزرگ کشور را ممنوع کرده است.  گفته می شود این مقام کره شمالی که حدود ۶۰ سال داشت و از بیماری قلبی رنج می برد، مورد علاقه آقای کیم بود او داروی چینی مصرف کرده بود.
گزارش می افزاید: کره شمالی ادعا می کند که هیچ مورد تایید شده ای از ابتلا به ویروس کرونا در این کشور ثبت نشده است اما در حال تبلیغ داروهای ساخته شده در داخل کشور است زیرا درمان های خارجی به دلیل تحریم های اعمال شده توسط سازمان ملل در دسترس نیستند.
میرور در ادامه این گزارش از محدودیت های اعمال شده در سبک زندگی مردم کره شمالی از سوی رهبر این کشور خبر داده و نوشته است: کره شمالی در تلاش های خود برای کنترل جوانان و جلوگیری از «تهاجم به سبک زندگی سرمایه داری» پوشیدن شلوار جین و مدل موی اسبی را غیرقانونی اعلام کرده است.
گزارش می افزاید رهبر کره شمالی قبلا حکم داده است افرادی که مدهای نامتعارف داشته باشند باید به اردوگاه های کار اجباری اعزام شوند.
در ادامه این گزارش آمده است: یک مرد کره شمالی که به عنوان «عنصر ضد سوسیالیستی»  معرفی شده است اخیراً به دلیل فروش غیرقانونی موسیقی و فیلم های کره جنوبی در مقابل ۵۰۰ نفر اعدام شد خانواده وی مجبور بودند برای دیدن حکم اعدامش در وونسان در صف اول جمعیت ۵۰۰ نفره بایستند.
در گزارشی دیگر، دولت کره شمالی گفته است که ده ها کودک از دو پرورشگاه برای کار سخت در معادن ذغال سنگ و مزارع داوطلب شده اند تا عشق خود را به حزب حاکم نشان دهند.
کد مطلب: 151355
برچسب ها: کره شمالی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *