۰
سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۸

هوشمند سازی کیوسک های مطبوعاتی منطقه9

در راستای نظارت و ارتقاء کیفی خدمت رسانی به شهروندان، عملیات نصب بارکد QR برروی کیوسک های مطبوعاتی منطقه9 و هوشمند سازی آنها انجام شد.
هوشمند سازی کیوسک های مطبوعاتی منطقه9
در راستای نظارت و ارتقاء کیفی خدمت رسانی به شهروندان، عملیات نصب بارکد QR برروی کیوسک های مطبوعاتی منطقه9 و هوشمند سازی آنها انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه9، مصطفی دینی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام این خبر گفت: با نصب برچسب کد QR بر کیوسک های مطبوعاتی، فعالیت های آنها به صورت هوشمند نظارت و کنترل می شود.
وی در ادامه افزود: تعداد 19 کیوسک مطبوعاتی در محدوده منطقه9 فعال بوده که وظیفه نظارت بر عملکرد و رسیدگی به وضعیت ظاهری کیوسک ها بر عهده اداره ساماندهی صنایع و مشاغل می باشد .
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه9 عنوان کرد: با توجه به اینکه کلیه عملیات مربوط به ارائه گزارشات مربوط به بازدید از وضعیت کیوسک های مطبوعاتی به صورت ماهانه تکمیل و کاربرگ آن می بایست به شرکت ساماندهی ارسال گردد، با نصب برچسب بارکد QR بر روی کیوسک ها و با استفاده از اپلیکشن کیوسک از این پس کلیه عملیات گزارش دهی از طریق این سامانه و به صورت آنلاین انجام خواهد شد.
دینی با اشاره به اینکه بهره مندی از فناوری های نوین در ارتقای کیفی خدمات رسانی رویکرد مدیریت منطقه است، افزود: بدین منظور کیوسک های مطبوعاتی با نصب برچسب کد QR و بر اساس کد شناسایی تعریف شده، شناسه دار می شوند وامکان پیگیری و نظارت ایجاد شده است.
وی یادآور شد : در این كد تعریف شده اطلاعات كامل هر كيوسك از جمله؛ نام متصدي، نشاني، وضعيت پروانه و تاريخ صدور، بهره بردار قبلي، ناحيه مربوطه و درجه امتياز كيوسك در اختیار شهروندان قرار گرفته است.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه9 در خاتمه، فرصت بهره مندی مدیریت شهری از مشارکت شهروندان در بهبود خدمات رسانی را از دستاوردهای این سامانه نظارتی هوشمند برشمرد و گفت: امکان گزارش گیری براساس بازه زمانی مشخص از دیگر قابلیت های این سامانه است.
کد مطلب: 151587
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *