۰
يکشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۰

اختتاميه فوتبال خياباني محله امام‌زاده یحیی

در ادامه برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در محلات کم‌برخوردار منطقه 12، شهردار منطقه 12 از برگزاری این مسابقات و مراسم اختتامیه آن در محله امامزاده یحیی (ع) خبر داد.
اختتاميه فوتبال خياباني محله امام‌زاده یحیی
در ادامه برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در محلات کم‌برخوردار منطقه 12، شهردار منطقه 12 از برگزاری این مسابقات و مراسم اختتامیه آن در محله امامزاده یحیی (ع) خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 12، مسابقات فوتبال خیابانی محله امامزاده یحیی (ع)، از 10 تا 12 تیرماه به مدت سه روز در زمین چمن مجموعه ورزشی شهدای عودلاجان با حضور ۴۶ تيم در دو رده سني نوجوانان ١٢ تا ١٥ سال و جوانان ١٥ تا ١٨ سال برگزار شد.
بر اساس این گزارش اختتامیه این مسابقات که به همت ستاد توانمندسازی محلات کم‌برخوردار برگزار شده بود، روز آخر برگزاری با حضور علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس ستاد، اقبال شاکری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، علی‌محمد سعادتی، شهردار منطقه ۱۲، ابوالفضل پرپنجی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران، محمد نصیری، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، حیدر سلیمانی، معاون سازمان ورزش شهرداری تهران و تعدادی از مدیران ارشد شهری به اجرا درآمد که طی آن به همه تیم‌های راه‌یافته به فینال هر رده، مدال، جوایز نفیس و کاپ قهرمانی اهدا شد.
در مراسم اختتامیه آقامحمدی ضمن تشکر از نحوه برگزاری شایسته این مسابقات در منطقه ۱۲ اظهار امیدواری کرد: به امید خدا تلاش خواهیم کرد بتوانیم این مسابقات ورزشی را در دیگر محلات کم‌برخوردار کشور به نحو شایسته برگزار کنیم.
سعادتی نیز با تأکید بر توجه ویژه همه مسؤولان به محلات کم‌برخوردار به منظور تلاش برای برقراری عدالت اجتماعی یادآور شد: فوتبال خیابانی، یکی از بازی‌های بومی-محلی پرطرفدار در ایران است؛ از این‌رو چنانچه در دوره‌های قبلی برگزاری فوتبال خیابانی در محلات کم‌برخوردار گفته بودیم، تلاش خواهیم کرد فوتبال خیابانی ما که در کوچه‌‌های سراسر کشور قدمتی طولانی دارد، از رونق و رشد خوبی برخوردار شود.
گفتنی است در اين ديدارها در رده نوجوانان، تيم‌هاي «قلب تهران» و «شهید نیک‌پور» و در رده جوانان، تیم‌های «اتحاد» و «قلب تهران» به‌ترتیب تیم‌های اول و دوم شدند و به تیم‌های اول و دوم هر رده، یک میلیون تومان جایزه نقدی و لباس ورزشی اهدا شد.
کد مطلب: 153165
برچسب ها: فوتبال خیابانی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *