۰
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۵۹
داود شهاب:

نبردمان با اسرائیل طولانی است

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر طولانی بودن نبرد با اشغالگران قدس، دلیل مخالفت رژیم صهیونیستی با ورود رمضان عبدالله شلح به نوار غزه را اعلام کرد.
 سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، گفت : رژیم صهیونستی با مخالفت با ورود دبیر کل جنبش جهاد اسلامی و معاون وی به غزه، وی و معاونش را تهدید به ترور کرد.
"داود شهاب" خاطر نشان کرد: مقامات مصری به ما اطلاع دادند که رژیم اشغالگر با ورود "رمضان عبدالله شلح" دبیر کل جنبش جهاد اسلامی و معاون وی به نوار غزه مخالف است و در صورت ورود آنها به غزه، توافقنامه آتش بس را لغو خواهد کرد.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین که با العالم گفتگو می کرد، افزود: رژیم صهیونیستی با این اقدام، آشکارا دبیرکل و معاون وی را تهدید به ترور کرد و می خواهد بگوید که غزه هنوز تحت اشغال و سلطه این رژیم است؛ این اقدامات تاثیرات زیادی بر مواضعمان در آینده خواهد گذاشت.
شهاب، گفت: ما می دانیم که نبردمان با رژیم اشغالگر نبردی طولانی است و از بین بردن این رژیم تنها با نبردهای مداوم امکان پذیر خواهد بود؛ ما تا دستیابی به این هدف از امتهای عربی و اسلامی می خواهیم به حمایت و پشتیبانی از مقاومت فلسطین ادامه دهند.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اراده و روحیه مقاومت اسلامی فلسطین برای پایان دادن به نبرد با رژیم صهیونیستی به نفع امت عربی و اسلامی، خواستار کمکهای تسلیحاتی به مبارزان فلسطینی شد.
کد مطلب: 16097
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *