۰
سه شنبه ۲۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۰

قیمت روز لندکروز در بازار+ مشخصات فنی

لندکروز در بازار ایران با مدل‌های مختلف موجود است و بسته به مدل (سال ساخت)، در قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شود.
قیمت روز لندکروز در بازار+ مشخصات فنی
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، با وجود ممنوعیت واردات، لندکروز از سال‌های گذشته در بازار ایران با مدل‌های مختلف موجود است و بسته به مدل (سال ساخت)، در قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شود.
بر اساس گزارش برخی سایت‌‌ها از جمله همراه مکانیک، انواع لندکروز مدل ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۶، در بازه قیمتی دو میلیارد و ۷۰۰ تا ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بازار یافت می‌شود.
مشخصات فنی لندکروز
به گزارش باما، آن‌هایی که برای آفرودسواری در ایران محدودیت مالی ندارند، اولین گزینه خریدشان بدون‌شک لندکروز است. نسخه به‌روزشده این محصول، ابتدا در مدل ۲۰۱۲ به کشورمان آمد که به‌غیر از چندین دستگاه VXR، تمامی نسخه‌های وارداتی‌اش از مدل GXR بودند.
در قسمت فنی، قدرت پیشرانه ۶ سیلندر جدید این محصول، معادل ۸ سیلندرهای سابق شده بود، اما خوشبختانه مصرف سوختش تغییری نکرد. در قسمت ظاهری نیز، جلوپنجره مشکی، چراغ‌های LED، مه‌شکن دایره‌ای و سپرهای جدید از مهم‌ترین تفاوت‌های مدل نیوفیس این خودرو، با J200های سابق است.
بعد از اجرایی‌شدن ممنوعیت واردات خودروهای لوکس، هرچند پرونده لندکروز در ایران برای همیشه بسته شد اما در عوض، بازار دست‌دوم این ژاپنی بیش از پیش قوت گرفت. طوری‌که هر سال به‌صورت پلکانی، بر قیمتش افزود شد. این خودرو به‌لطف ویژگی‌های فنی منحصربه فرد و همچنین ارزش خرید بالا، شاید تنها شاسی‌بلند ایران باشد که مالکانش نباید به فکر فروش آن باشند!
کد مطلب: 168558
برچسب ها: خودرو لندکروز 
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *