۰
چهارشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۰
رییس سازمان زندان‌ها:

با تخلفات اندک هم برخورد می‌کنیم

رییس سازمان زندان‌ها گفت: زندانبانی جزو مشاغل سخت است و باید به این قشر توجه ویژه شود.
با تخلفات اندک هم برخورد می‌کنیم
به گزارش مردم سالاری آنلاین، غلامعلی محمدی در  اولین جشنواره "تجلیل از کارکنان ساعی زندان‌های سراسر کشور" که با  حضور مسئولین قضایی و اجرایی کشور در قالب جشنواره «شهید لاجوردی» در مجموعه فرهنگی ورزشی غدیر برگزار شد، ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دولت گفت:  فرایند انتخاب کارکنانی که قرار است در این جلسه تجلیل شود بدین گونه است که  در ابتدای سال که اولویت های ۱۰ گانه به مدیران ابلاغ شد، اتمام حجت کردیم که ملاک ما برای ارزیابی شما اجرای برنامه های ابلاغی است‌ و بر همین اساس  در این دوره از مدیریت سازمان، این امر اقدام و عملیاتی شد.
وی افزود: حدود۱۳۰ نفر از کارکنان کشور ارزیابی شدند و قرار شد از آنها تجلیل شود.
محمدی تصریح کرد: مهمترین سرمایه هر سازمان، نیروی انسانی آن سازمان است که بالاترین نقش به اهداف و تحقق برنامه ها را دارند و از طرفی واقف هستید که زندانبانی جزو مشاغل سخت است و باید به این قشر توجه ویژه شود.
وی افزود: بنا داریم که اداره زندان‌ها بر مبنای علمی باشد و برهمین اساس به هیچ وجه بی تدبیری را بر نمی تابیم و با تخلفات و اقدامات خبط که هرچند ممکن است ناشی از تعداد انگشت شمار همکاران باشد، برخورد می کنیم و اجازه نمی دهیم زحمات کارکنان توسط عده ای اندک تحت الشعاع قرار گیرد.
محمدی تاکید کرد: ارفاغات قانونی در زندان ها شامل آن دسته از زندانیانی است که مرتکب جرایم خشن نشده باشند. همچنین  همایش های اندیشه ورزی را  با سه هزار نفر از همکاران بصورت ویدیو کنفرانس برگزار کردیم و با آنها ملاقات داشتیم.
وی در پایان گفت: در حوزه‌های اشتغال زندانیان و توجه به خانواده زندانیان و استفاده از سامانه‌های الکترونیکی و پابند الکترونیک به همت همکاران گام های بلندی برداشته شده است.
کد مطلب: 172542
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *