۰
شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۷
چاک شومر:

پلوسی ۵ بچه بزرگ کرده،می‌دانست با ترامپ چه کند!

رئیس اکثریت مجلس سنای آمریکا در مصاحبه‌ای مشترک با رئیس فعلی مجلس نمایندگان این کشور، گفت که تجربه نانسی پلوسی در بزرگ کردن پنج فرزندش به او کمک کرده تا بهتر با دونالد ترامپ کنار بیاید!
پلوسی ۵ بچه بزرگ کرده،می‌دانست با ترامپ چه کند!
به گزارش مردم سالاری آنلاین،نانسی پلوسی، رئیس در حال کناره‌گیری مجلس نمایندگان آمریکا و چاک شومر، رئیس اکثریت مجلس سنای این کشور در مصاحبه‌ای مشترک در شبکه سی‌ان‌ان، به یادآوری چالش‌های پلوسی در دوره چهار ساله ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ پرداختند.
شومر گفت: نانسی پلوسی به شکل غریزی می‌دانست که چطور از پس ترامپ بر بیاید، چون ۳۵-۴۰ سال اول زندگی‌اش را با بزرگ کردن پنج بچه‌اش گذرانده بود و می‌دانست که چطور با کودکان کنار بیاید. همین مسئله در رابطه با ترامپ هم به او کمک کرد، چون ترامپ هم بچه بود!
شومر در درباره نامزدی دوباره ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا با بیان اینکه او دیگر رئیس‌جمهوری نخواهد شد، گفت: مردم آمریکا دیگر او را شناخته‌اند؛ کمی طول کشید، اما بالاخره او را شناختند.
پلوسی در تکمیل اظهارات گذشته خود که ترامپ را «دیوانه» خوانده بود، گفت: فکر می‌کنم یک نفر، مثلا یکی از اعضای خانواده‌اش، باید جلوی او را بگیرد.
کد مطلب: 184125
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *