۰
پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰
مشخصات گلکسی اس 23

گوشی جدید سامسونگ چه زمانی معرفی می‌شود؟

شمارش معکوس برای معرفی پرچمدار جدید سامسونگ
گلکسی اس 23؛ گوشی جدید سامسونگ قرار است 12 بهمن ( 1 فوریه) رونمایی شود. با توجه به شایعات این گوشی از چیسپت اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز که عملکرد این گوشی را به شدت بهبود می‌بخشد.
گوشی جدید سامسونگ چه زمانی معرفی می‌شود؟
به گزارش مردم سالاری آنلاین،پس از ماه‌ها انتظار سامسونگ قرار است در تاریخ 1 فوریه 2023 ( 12 بهمن 1401) از گوشی‌های جدید خود یعنی سری گلکسی اس 23 رونمایی خواهد کرد.
گفته می‌شود سامسونگ برای رونمایی از سری گلکسی اس 23 آماده می‌شود؛ شایعات اخیر حاکی از آن است که این خط تولید پرچمدار ممکن است در رویداد گلکسی آنپکد سال آینده میلادی عرضه شود.
یک افشاگر قابل اعتماد به تازگی ادعا کرده است که غول فناوری کره جنوبی میزبان این رویداد در تاریخ 1 فوریه خواهد بود. ظاهراً سامسونگ انتظار دارد با عرضه زودهنگام سری گلکسی S23 که گفته می شود شامل سه مدل است، در رقابت با برندهای دیگر یه قدم جلوتر باشد.
مدل‌های سری گلکسی اس 23 سامسونگ
مانند خانواده گلکسی اس 22 و گلکسی اس 21 قبل از آن، انتظار می‌رود گلکسی اس 23 در سه گزینه مختلف عرضه شود: گلکسی اس 23، اس 23 پلاس و اس 23 اولترا.
با توجه به تجربه‌های قبلی از سامسونگ، S23 معمولی باید در شکل کوچک‌تر و با کمترین قیمت ارائه شود. از سوی دیگر اما اس 23 پلاس، احتمالا در ازای قیمت بالاتر، نمایشگر و باتری بزرگ‌تری ارائه خواد شد.
در نهایت، برای افرادی که می‌خواهند بهترین‌هایی را که سامسونگ ارائه می‌دهد را داشته باشند، اس 23 اولترا قطعا گزینه مناسبی است. البته اولترا اس 23 سامسونگ Ultra با ارائه بزرگترین صفحه نمایش و بهترین مشخصات، بالاترین قیمت را نیز خواهد داشت.
طراحی گوشی جدید سامسونگ
با توجه به شایعات، به نظر می‌رسد که دستگاه‌های موجود در خط گلکسی S23 بسیار شبیه به دستگاه‌های سری اس 22 هستند. چراکه اکثر سازندگان گوشی‌های هوشمند تمایل دارند تغییرات تدریجی را با طراحی هر ساله ایجاد کنند.
با این حال، به نظر می‌رسد که اس 23 معمولی و مدل اولترای آن، تقریباً مشابه مدل‌های قبلی خود هستند و تنها تغییرات قابل توجه آن تفاوت‌های جزئی در چیدمان دوربین و لبه‌های دوربین است. همچنین، یک افشای جدید هم نشان می‌دهد که اس 23 اولترا دقیقاً همان ابعاد گوشی اولترا اس 23 را خواهد داشت.
از نظر لبه‌های دستگاه، گلکسی اس 23 احتمالاً تغییر جزئی در انحنای خود دارد. به جای لبه‌های گردتر که در S22 دیده می‌شود، S23 ظاهری مربع‌تر پیدا می‌کند که انحنای شیشه را کاهش می‌دهد. اگرچه تغییر بزرگی در طراحی نیست، اما ممکن است بر احساس نگه داشتن این دستگاه در دست تأثیر بگذارد، زیرا لبه‌های خشن‌تر آن به کاربران کمک کند تا دستگاه‌های خود را بهتر در اختیار بگیرند.
طراحی دوربین در اس 23 نیز اندکی تغییر کرده است. در اس 22، همه لنزها و حسگرها در جزیره‌ای مرتفع قرار داشتند و اکنون به نظر می‌رسد که از طراحی دوربین شناور که در تلفن‌های هوشمند بی‌شمار دیگری دیده می‌شود، پیروی می‌کنند.
مشخصات سری گلکسی اس 23
بزرگ‌ترین خبر در مورد خانواده گلکسی S23 این است که سامسونگ بالاخره به تراشه‌های اسنپدراگون کوالکام روی آورده و دیگر نسخه‌های مجهز به اگزینوس را نمی‌فروشد. گوشی‌های جدید سامسونگ به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز است.
شایعات حاکی از آن است که اس 23 دارای همان باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است که در گلکسی اس 22 اولترا به نمایش گذاشته شده بود.
همچنین، اس 23 معمولی دارای ظرفیت 3900 میلی آمپر است. در حالی که این یک گام کوچک نسبت به باتری 3700 میلی آمپر ساعتی مدل پایه اس 22 است، اما به ندرت چیزی است که اکثر کاربران متوجه آن شوند و ممکن است به این معنی باشد که دارندگان S23 در صورت ارتقاء نسبت به مدل قبلی، تغییر بزرگی در عمر باتری نبینند.  با این حال، اگر اس 23 پایه به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شود، تفاوت قابل توجهی وجود دارد.
این افشاگر همچنین می‌گوید سری اس 23 احتمالا از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. اما متأسفانه، سرعت شارژ کمی ناچیز است، زیرا اس 23 از شارژ سیمی 25 واتی و تنها 15 وات بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.
در حالی که این دقیقاً همان چیزی است که در S22 یافت شد، بسیاری از طرفداران امیدوار بودند که به نوعی در بخش شارژ ارتقاء یابد، زیرا پرچمداران دیگری مانند OnePlus 10T از سرعت شارژی فراتر از 25 وات پشتیبانی می‌کردند.
Ice Universe که منبعی قابل اعتماد برای محصولات آینده این غول فناوری کره جنوبی است، رسیده است ادعا می‌کند که او 100 درصد مطمئن است که گلکسی اس 23 اولترا دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی خواهد بود که اندازه آن 1/1.3 اینچ است و پیکسل‌هایی با اندازه 0.6 میکرومتر و دیافراگم بزرگ‌تر f/1.7 برای جذب نور بیشتر دارد.
گلکسی اس 23 به اتصال ماهواره‌ای مجهز است
یکی از ویژگی‌های بارز آیفون 14 و آیفون 14 پرو، اتصال ماهواره‌ای آن‌ها است. در جنگل گم شده‌اید یا در حین پیاده‌روی مجروح شده‌اید؟ آیفون خود را به سمت آسمان بگیرید و به شما کمک می‌کند تا برای تماس با خدمات اضطراری به یک ماهواره متصل شوید. آیفون 14 تضمین می‌کند که حتی بدون سیگنال تلفن همراه نیز می‌توانید کمک دریافت کنید.
طبق گزارش ETNews، گلکسی اس 23 ممکن است نسخه خود را از اتصال ماهواره‌ای دریافت کند. ظاهراً سامسونگ با Iridium کار می‌کند تا عملکرد را تقویت کند و برخلاف پیاده‌سازی اپل در آیفون، به شرایط اضطراری محدود نمی‌شود. اگر این گزارش دقیق باشد، اتصال ماهواره‌ای در گلکسی اس 23 به کاربران امکان می‌دهد تا داده‌هایی مانند پیام‌های متنی و تصاویر کم‌ظرفیت را با سرعت صدها کیلوبیت در ثانیه منتقل کنند.
با وجود این، هنوز هیچ خبری رسمی از سوی این شرکت در مورد این رویداد وجود ندارد و سامسونگ مطمئناً می‌تواند تاریخ را تغییر دهد. اما به نظر می‌آید که غول فناوری کره جنوبی احتمالا میزبان این رویداد در سانفرانسیسکوی ایالات متحده خواهد بود.
منبع:تجارت نیوز
کد مطلب: 184824
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *