۰
شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۱
به آرامش نسبی امروز دل‌خوش نباشید

تا دیر نشده اشتباهات را جبران کنید

ادامه بی‌توجهی به منشا این اشتباه و خودداری از جبران آن، خیانت به کشور و ملت و نظام است و ممکن است کار به جایی برسد که دیگر امکان جبران وجود نداشته باشد.
تا دیر نشده اشتباهات را جبران کنید
به گزارش مردم سالاری آنلاین،روزنامه جمهوری اسلامی با تاکید بر اینکه «حال کشور خوب نیست» به مسئولان نظام هشدار داده است به آرامش نسبی این روزها دل‌خوش نباشند و اگر اشتباهات قبلی را جبران کنند کار به جایی می‌رسد که دیگر امکان جبران وجود نداشته باشد.
در اینکه حال کشور خوب نیست، تردیدی وجود ندارد. شاید اصلی‌ترین اشکال این باشد که کسی درصدد پیدا کردن منشا بیماری نیست. از این بدتر، کار کسانی است که اصولاً حاضر نیستند بپذیرند حال کشور خوب نیست و اگر کسی چنین سخنی را مطرح کند، او را به باد ناسزا می‌گیرند. بنابراین، قبل از هر چیز باید دست ‌اندرکاران اداره کشور را قانع کرد که بیماری وجود دارد. از این هم نهراسند که این اعتراف به معنای مقصر جلوه داده شدن مسئولین کنونی است. ادامه بی‌توجهی به منشا این اشتباه و خودداری از جبران آن، خیانت به کشور و ملت و نظام است و ممکن است کار به جائی برسد که دیگر امکان جبران وجود نداشته باشد.
 این روزنامه در ادامه هشدار داده است: مسئولان نظام نباید به آرامش نسبی کنونی دل خوش کنند و دچار این اشتباه شوند که همه چیز تحت کنترل است، تب جامعه پائین آمده و امور بر وفق مراد به پیش می‌رود. به بعضی رجزخوانی‌ها که این روزها جریان دارد، اعتنا نکنید و گزارش‌های مثبت را نشانه پایان ماجرا ندانید. این تصور را هم کنار بگذارید که با اعدام‌ها و چوب و فلک کردن‌ها مشکل حل می‌شود و غائله می‌خوابد. اینها نقش قرص‌های آرام‌بخش را بازی می‌کنند و معالجه نیستند. 
کد مطلب: 185040
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *