۰
دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۶
«توهین»،جایگزین«پاسخ»

واکنش انفعالی«مدافعان وضع موجود»به سخنان روحانی

منتقدان قبلی و مدافعان وضع موجود به گفته‌های حسن روحانی در جمع استانداران دولتش در پنجم دی یک پاسخ بیشتر نداشتند: توهین.
واکنش انفعالی«مدافعان وضع موجود»به سخنان روحانی
به گزارش مردم سالاری آنلاین،رسانه رسمی دولت با خطاب کردن رئیس‌جمهور سابق به عنوان «سلطان ناکارآمدی و ناامیدی»، سایت رجانیوز با عبارت توهین‌آمیز «بازگشت قاتل به محل جنایت!» و «دروغگوی کم حافظه!» و...
این عبارات توهین‌آمیز رسانه‌های مدعی ارزش‌مداری درباره رئیس‌جمهوری به کار رفته که رهبر معظم انقلاب در حکم تنفیذ او در سال ۹۲، دکتر روحانی را «شخصیتی دانشمند، و کارآزموده‌ی میدان‌های گوناگون، و دارای سوابق جهادی متعدد، و مفتخر به حضور در مسئولیت‌های دینی و سیاسی» و در سال ۹۶ او را «دانشمند محترم» نامیدند و حتی در آخرین دیدار با هیات دولت دوازدهم فرمودند: «این جلسه برای خسته ‌نباشید به آقایانِ اعضای دولت است، چه آن‌هایی که هشت سال بودند، چه آن‌هایی که کمتر بودند. و این را بدانید هر کسی که به قصد خدمت یک حرکتی انجام داده - خدمت به مردم و کار در راه خدا - این در دیوان الهی فراموش‌شدنی نیست. ممکن است آن زحمتی که یکی کشیده، حرصی که خورده برای یک مسئله‌ای، تلاشی که کرده، کسی هم نداند، جایی هم ثبت نشود و گفته نشود، امّا کرام‌الکاتبین می‌دانند و علم خدای متعال احاطه‌ی به همه چیز دارد. هر کسی برای خدا کار کرده، برای خدمت به مردم کار کرده، با اخلاص کار کرده، بداند که سعی‌اش ضایع نشده است و ان‌شاءالله نزد خداوند متعال مأجور است. ذخیره‌ی واقعی این است؛ ذخیره‌ی واقعیِ دوران مسئولیّت این است.»
اما مدافعان وضع موجود و طیف متعلق به جبهه پایداری که امروز مدیریت رسانه‌های دولت را نیز در دست دارند، سعی می‌کنند با سبقت‌گیری از همدیگر در روحانی‌ستیزی با ادبیات پرخاشگرانه، عصبانیت خود را از بیان واقعیت‌های دوره تحویل دولت فریاد بزنند؛ واقعیت‌هایی که نه تنها نتوانستند آن را نقض و تکذیب کنند که حتی به آن مهر تائید زدند.
منبع:چندثانیه
کد مطلب: 185839
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *