۰
چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۰

زور‌آزمایی قیمت طلا و دلار

تحلیلگران معتقدند بی محلی ۲ فلز گران بهای داخلی به بازار جهانی به خاطر کاهش قیمت دلار بود.معامله گران معتقدند بازار شاهد زورآزمایی قیمت طلا و دلار بر سر قیمت سکه بود.
زور‌آزمایی قیمت طلا و دلار
به گزارش مردم سالاری آنلاین، روز گذشته قیمت اونس طلا در حالی بالا رفت که قیمت طلا و سکه در بازار  داخلی ایران پایین آمد.
کاهش قیمت طلا و سکه
قیمت طلا ۱۸ عیار دیروز در محدوده ۱میلیون و ۷۹۵ هزار و ۲۰۰ تومان مبادله شد که در مقایسه با عصر دوشنبه ۵۵ هزار و ۴۰۰ تومان کاهش را نشان می دهد.
قیمت سکه امامی در بازار رسمی هم ۵۰۰ هزار تومان از ارزش خود را از دست داد.
جهش قیمت طلا در بازارهای جهانی
قیمت طلای جهانی روز گذشته به ۱۸۴۰ دلار رسید.
سال جدید هشدارهای شوم جدیدی را در مورد رکود اقتصادی به همراه داشت. این هشدارها طلا را به بالاترین سطح هفت ماهه یعنی1850 دلار در هر اونس رساند.
پس از آن که صندوق بین‌المللی پول پیش‌بینی کرد که سه مرکز اصلی رشد  اقتصاد جهان - آمریکا، اروپا و چین - روندی کندتر در این زمینه را دنبال می کنند، ارزش طلا در بازارهای جهانی جهش کرد.
زورآزمایی قیمت طلا و نرخ دلار بر سر سکه
تحلیلگران معتقدند بی محلی ۲ فلز گران بهای داخلی به بازار جهانی به خاطر کاهش قیمت دلار بود. معامله گران معتقدند بازار شاهد زورآزمایی قیمت طلا و دلار بود.
زور قیمت دلار به طلا چربید
به عقیده آنها دیروز زور دلار به افزایش قیمت طلا چربید. 
اگر زور قیمت طلا به ارز برسد...
در شرایط فعلی عده ای از معامله گران به احتمال تکرار سنایور روز سه شنبه باور دارند با این حال عده ای دیگر می گفتند اگر زور طلا به ارز برسد و یا نرخ دلار بالا برود این احتمال وجود دارد که قیمت سکه رشد کند.
کد مطلب: 185958
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *