; ?>; ?> سرمربی قهرمان آسیا روی نیمکت ایران؟ - مردم سالاری آنلاين
۰
جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۰
جدترین گزینه خارجی تیم ملی

سرمربی قهرمان آسیا روی نیمکت ایران؟

قصه انتخاب سرمربی برای تیم ملی فوتبال ایران قصه هزار و یک شب شده است و هر روز نام جدیدی برای هدایت تیم ملی مطرح می شود.
سرمربی قهرمان آسیا روی نیمکت ایران؟
به گزارش مردم سالاری آنلاین،امروز هم چند گزینه داخلی برای هدایت تیم ملی مطرح شده است که انتشار این نام ها تعجب خیلی ها را بر انگیخته است. چون برخی از نام هایی که برای هدایت تیم ملی مطرح می شود، در باشگاه های خود وضعیت مناسبی ندارند و حتی در آستانه اخراج بودند!
جالب اینکه مهدی تاج چندی پیش گفته بود از آنجایی که خیلی از بازیکنان تیم ملی در تیم های خارجی بازی می کنند، باید مربی ای را برای تیم ملی انتخاب کنیم که بازیکنان از وی حرف شنوی داشته باشند و بر همین اساس بعید نیست، مهدی تاج در نهایت یک گزینه خارجی برای هدایت تیم ملی انتخاب کند.
اما جدیدترین گزینه ای که برای هدایت تیم ملی مطرح شده سانچس اسپانیایی است. مربی ای که ۵ سال هدایت تیم ملی قطر را برعهده داشت و با این تیم به عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا رسید. این مربی تحول جالبی هم درتیم های ملی پایه قطر به وجود آورد. با توجه به روابط خوب فدراسیون فوتبال ایران و قطر ممکن است فدراسیون فوتبال ایران در زمینه پرداخت دستمزد این مربی هماهنگی هایی با قطر به وجود بیاورد و از فدراسیون فوتبال قطر بخواهد دستمزد این مربی را در دوحه پرداخت کند.
سانچس هدایت گر تیم ملی فوتبال قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ بود. بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ فدراسیون فوتبال قطر بعد از ۵ سال به همکاری خود با این مربی پایان داد.  
سانچس هنوز در مجموعه اسپایر مشغول بکار است. 
کد مطلب: 190228
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *