۰
پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۰
رئیسی:

بوشهر در حوزه انرژی در کشور و شاید منطقه حرف اول را می‌زند

رئیس جمهور با بیان اینکه بوشهر در حوزه انرژی حرف اول را در کشور و شاید در منطقه می‌زند، اظهار کرد: بوشهر در حوزه‌های دیگر هم می‌تواند سرآمد باشد؛ در حوزه اقتصاد دریا، اقتصاد کشاورزی و در بسیاری زمینه‌های دیگر بوشهر از جایگاه مهمی برخوردار بوده و از همه مهم‌تر مردمی پرتلاش دارد.
بوشهر در حوزه انرژی در کشور و شاید منطقه حرف اول را می‌زند
به گزارش مردم سالاری آنلاین، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز (پنجشنبه) در بدو ورود به استان بوشهر به منظور انجام دومین سفر استانی دولت مردمی و در فرودگاه بین‌المللی عسلویه در گفتگو با خبرنگاران، ضمن تبریک ایام و اعیاد شعبانیه گفت: استان بوشهر ظرفیت‌های بسیاری دارد که یکی از آن ظرفیت‌ها نیروی انسانی کارآمد این استان است.
رئیس جمهور با بیان اینکه بوشهر در حوزه انرژی حرف اول را در کشور و شاید در منطقه می‌زند، افزود: نسبت به حوزه‌های دیگر هم بوشهر استانی است که می‌تواند سرآمد باشد؛ در حوزه اقتصاد دریا، در حوزه اقتصاد کشاورزی و در بسیاری زمینه‌های دیگر بوشهر از جایگاه مهمی برخوردار بوده و از همه مهم‌تر مردمی پرتلاش دارد.
رئیسی با اشاره به اینکه در سفر دور اول به استان بوشهر به دلیل شیوع کرونا نتوانستیم آنچنان که بایسته و شایسته است خدمت مردم عزیزمان باشیم و به مناطق مختلف سفر کنیم، اظهار داشت: زمان این سفر مقداری بیشتر است تا بتوانیم به مناطق مختلف استان از جمله پارس جنوبی، عسلویه و کنگان سفر کنیم.
رئیس جمهور در ادامه سخنانش تصریح کرد: علاوه بر بازدید از پروژه‌ها، در دور اول سفرها امکان برگزاری دیدارهای مردمی فراهم نبود، اما در این سفر انشاءالله دیدارهای مردمی هم خواهیم داشت.
رئیسی اضافه کرد: در این سفر هم مصوبات سفر قبلی را پیگیری خواهیم کرد تا ببینیم به چه میزان به نتیجه رسیده و هم موارد جدید و نیازهای مهمی که با نظرخواهی از مسئولان استان احصا شده است، مورد توجه قرار خواهد گرفت.
کد مطلب: 190729
برچسب ها: رئیسی بوشهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *