۰
جمعه ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۶
ادامه افشاهای املاک بانک آینده در سامانه کدال

افشای دارایی‌های دیگر شرکت‌های بانک آینده

به‌دنبال افشاهای پیشین گزارش‌های کارشناسی املاک بانک آینده در سامانه کدال، ارزیابی‌های جدیدی از املاک بانک نیز در این سامانه افشا شد.
افشای دارایی‌های دیگر شرکت‌های بانک آینده
به گزارش مردم سالاری آنلاین، بر اساس گزارش‌های درج شده در این سامانه، املاک و دارایی‌های ارزیابی شده از شرکت‌های زیرمجموعه بانک آینده که توسط هیأت کارشناسان رسمی دادگستری مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه انجام شده است بیانگر افزایش ارزش چشمگیر دارایی‌های مزبور، نسبت به گذشته است که جدیدترین موارد افشا شده بدین شرح است:
ملک سعادت آباد متعلق به شرکت تجارت الکترونیک فردا، ملک شیخ بهایی متعلق به شرکت توسعه تجارت نگین بینالود، ملک جردن متعلق به شرکت دقایق‌گستر پویا، املاک زرتشت و حکیم متعلق به شرکت آشیان‌سازان کیهان، ملک بخارست متعلق به شرکت مهندسی عمرانی اقتصادگستر دنا، هتل پروما متعلق به شرکت سفیر امواج آریا و بازار مبل 3 متعلق به شرکت توسعه ساختمانی سامان و ملک دیوار سنگی متعلق به شرکت ارزش‌آفرینان سیراف.
با توجه به ارزیابی دارایی‌های فوق افزایش و ارزش قابل توجه آن‌ها پیش‌بینی می‌شود. سایر دارایی‌های بانک که در جریان ارزیابی توسط کارشناسان رسمی قوه قضائیه است نیز از افزایش ارزش قابل توجهی برخوردار می‌شوند.
شایان ذکر است، فرآیند ارزیابی سایر دارایی‌های شرکت‌های تابعه بانک در جریان است و گزارش‌های مربوطه به محض دریافت از طریق سامانه کدال به سهامداران محترم و سایر استفاده‌کنندگان اطلاع‌رسانی خواهد شد.
گفتنی است، ارزیابی دارایی‌های شرکت‌های تابعه، مقدمه ارزیابی ارزش سهام آن شرکت‌ها و متعاقباً افزایش سرمایه بانک از محل تجدید ارزیابی سرمایه‌گذاری‌ها، (پس از انجام تشریفات قانونی) است.
کد مطلب: 193737
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *