۰
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۹

خدمات ارزی بانک آینده تکمیل شد

مجوز عملیات ارزی مرحله دوم و سوم دریافت شد
بانک آینده در راستای ارائه خدمات نوین و تکمیل سبد خدمات خود مجوز عملیات ارزی مرحله دوم و سوم را از سوی بانک مرکزی ج.ا.ایران دریافت کرد.
خدمات ارزی بانک آینده تکمیل شد
به گزارش روابط عمومی بانک آینده، بانک مرکزی ج.ا.ایران با درخواست بانک آینده برای انجام عملیات ارزی در سطح مراحل دوم و سوم، موافقت کرد تا این بانک بتواند خدمات بیشتر و بهتری را به مشتریان، سهام‌داران و دیگر ذینعان ارائه کند.
بانک آینده که پیش از این در سال 1398، مجوز عملیات ارزی مرحله اول را اخذ کرده بود، با فراهم آوردن زیر ساخت‌ها و پیگیری‌های لازم، موفق به کسب مجوز عملیات ارزی مرحله دوم و سوم شد.
مجوز عملیات ارزی مرحله دوم و سوم، در چارچوب «دستورالعمل صدور اجازه‌نامه عملیات ارزی مؤسسات اعتباری» توسط مدیریت کل مقررات مجوزهای بانکی و مبارزه با پولشویی اداره مجوزهای بانکیِ بانک مرکزی ج.ا.ایران، به بانک آینده اعطا شده است.
بانک آینده از این‌ پس می‌تواند تمام عملیات ارزی همچون: افتتاح حساب (جاری، پس‌انداز و سپرده مدت‌دار)، گشایش اعتبار اسنادی (صادراتی و وارداتی)، بروات اسنادی، صدور ضمانت‌نامه ارزی، سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار، صدور حواله‌های ارزی، انجام قراردادهای تأمین مالی (کوتاه، میان و بلندمدت)، بازارهای بین‌بانکی ارزی، انتشار اوراق بهادار و مواردی از این قبیل را در چارچوب مقررات و بخشنامه‌های ابلاغی، اجرا کند.
کد مطلب: 193903
برچسب ها: بانک آینده
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *