۰
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۵

یورو تغییر کانال داد

قیمت دلار امروز یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با افزایش ۱۸۷ تومانی نسبت به روز گذشته عدد ۴۱ هزار و ۹۱۱ تومان را نشان می‌دهد.
یورو تغییر کانال داد
به گزارش مردم سالاری آنلاین، بازار دلار و سکه امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ مانند روزهای گذشته در یک محدوده خاص معامله شد.
قیمت دلار در معاملات نقدی دومین روز هفته جاری مانند هفته قبل بر روی پله اول کانال پنجم معامله شد بیش از یک هفته است که اسکناس آمریکایی بر روی پله اول در حال رفت و برگشت است.برخی از بازیگران ارزی در بازار امروز برای چندمین‌بار در روزهای اخیر به سمت پله دوم و عبور از آن حمله کردند با این حال کار آنها باز هم بی نتیجه ماند.
به نظر می رسد پله دوم کانال پنجم به هسته سختی تبدیل شده و تا زمانی که بازیگران بزرگ وارد بازار نشوند معامله گران خُرد توان شکست آن را پیدا نخواهند کرد.البته درهم نیز این روزها سایه حمایتی خود را از روی سر بازار دلار برداشته و همین عامل موجب احتیاط برخی از خریداران شده است.
اظهارات فعالان نشان می دهد که معامله گران تمایل زیادی به خرید و فروش نداشتند و بیشتر تماشاچی وقایع بازار بودند. به باور این دسته، برخی از خریداران بزرگ در شرایط کنونی از بازار خارج شده اند.
منبع:ایلنا
کد مطلب: 193937
برچسب ها: دلار یورو سکه
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *