۰
جمعه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۵

قتل در یک محفل دوستانه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از از قتل یک نفر در یک محفل دوستانه خبر داد و گفت: در این رابطه هفت نفر بازداشت شده‌اند.
قتل در یک محفل دوستانه
به گزارش مردم سالاری آنلاین،سرهنگ مهدی پورامینایی در تشریح جزئیات این خبر افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر قتل یک فرد که با کلت کمری مورد اصابت گلوله قرار گرفته، بلافاصله نیروهای انتظامی وارد عمل و اقدامات پلیسی و اطلاعاتی برای دستگیری عاملین وقوع قتل شروع شد.
او ادامه داد: این قتل که در حوزه کلانتری ۲۲ رخ داده بوده با دستگیری ۷ نفر توسط مأمورین این کلانتری همراه می‌شود.
سرهنگ پورامینایی با بیان این که یک نفر از جمع ۸ نفره این افراد با خود که در یک منزل مسکونی در حوزه کلانتری ۲۲ گرد هم جمع شده بودند یک کلت کمری به همراه داشته، گفت: بنا به اظهارات آن هفت نفر، تلفنِ فرد صاحب اسلحه زنگ می‌خورد و مشغول صحبت با تلفن می‌شود و سلاح را به حال خود رها می‌کند که آن شخص فوت شده سلاح را برمی‌دارد و غافل از این که سلاح پر است ناگهان شلیک می‌کند و گلوله به خود آن فرد برخورد می کند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان افرود: پس از این حادثه دوستان این فرد او را جلوی یکی از بیمارستان‌های سطح شهر منتقل و او را در آن جا رها می‌کنند و از درب بیمارستان متواری می‌شوند که متاسفانه پزشکان نمی‌توانند این فرد را از مرگ نجات دهند و جانش را از دست می‌دهد.
سرهنگ پورامینایی با بیان اینکه هر ۷ نفر دیگر که در صحنه قتل حاضر بوده‌اند بازداشت شده‌اند، گفت: در این رابطه بلافاصله تمام افراد حاضر در این جمع، با اقدام سریع مامورین کلانتری ۲۲ دستگیر شده و پس از تفهیم اتهام، تمامی متهمان که تعداد ۷ نفر می‌باشند، بازداشت شدند.
این مقام انتظامی بیان کرد: یک قبضه سلاح دیگر و مقادیری مهمات از این افراد کشف شده و تحویل دستگاه قضایی شده‌اند.
منبع:خبر آنلاین 
کد مطلب: 194290
برچسب ها: استان کرمان پلیس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *