۰
دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰

وضعیت هواشناسی امروز

امروز ارتفاعات البرز غربی و برخی نقاط دیگر از کشور شاهد افزایش ابر و بارش پراکنده خواهند بود.
وضعیت هواشناسی امروز

به گزارش مردم سالاری آنلاین، امروز دوشنبه در استان‌های آذربایجان غربی آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، لرستان ایلام غرب، همدان رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید موقت در مناطق مستعد ریزش تگرگ و در بخش‌هایی از خوزستان و ارتفاعات البرز غربی افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.


علاوه بر این امروز در ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی زاگرس در استان‌های کرمان، شمال شرق فارس، یزد و بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان ابرناکی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت انتظار می‌رود.

سه شنبه سامانه بارشی در نواحی شمال غرب غرب، مرکز سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و غربی ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی فعالیت خواهد داشت و در مناطقی از جنوب شرق کشور در استان‌هایی کرمان جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان نیز رگبار و رعد و برق انتظار می‌رود.

چهارشنبه در بخش‌هایی از شمال غرب ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز، جنوب شرق کشور و طی روز‌های پنجشنبه و جمعه در برخی مناطق از نیمه شرقی کشور و ارتفاعات البرز بارش ادامه خواهد داشت.

گفتنی است دوشنبه در شمال شرق، جنوب غرب غرب، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز و سه شنبه در نوار شرقی و جنوب کشور وزش باد نسبتا شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش بینی می‌شود.

امروز و فردا شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.

کد مطلب: 194419
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *