۰
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۱

صعود پرسپولیس به نیمه نهایی جام حذفی با شکست گل‌گهر

تیم پرسپولیس با پیروزی مقابل گل‌گهر به جمع چهار تیم پایانی جام حذفی رسید.
صعود پرسپولیس به نیمه نهایی جام حذفی با شکست گل‌گهر
به گزارش مردم سالاری آنلاین،تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال از ساعت 18:15 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی 2 بر یک سرخپوشان تهرانی به پایان رسید تا شاگردان گل‌محمدی به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کنند.
حریف بعدی پرسپولیس در این مرحله به قید قرعه مشخص خواهد شد. تیم‌های هوادار، نساجی، استقلال و پرسپولیس چهار تیم پایانی جام حذفی را تشکیل داده‌اند.
مهدی ترابی در دقیقه 31 از روی نقطه پنالتی و عیسی آل‌کثیر در دقیقه 1+45 گل‌های پرسپولیس در این بازی را به ثمر رساندند و آرمین سهرابیان نیز تک گل گل‌گهری‌ها را در دقیقه 52 به ثمر رساند.
ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی (86 - سینا اسدبیگی)، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی (5+90 - وحد هنانوف)، میلاد سرلک، وحید امیری، سعید صادقی (78 - محمد عمری) و عیسی آل‌کثیر (85 - لئاندرو پریرا).
ترکیب گل‌گهر: محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، مهران گلزاری (46 - بهنام برزای)، علی‌اصغر عاشوری، رضا شکاری (72 - وسلی گومز)، سیدمحمدرضا حسینی، مسیح زاهدی، شایان مصلح، اریک بانیاما (46 - یونس شاکری) و امین پورعلی رودبنه (46 - محمد خدابنده‌لو).
داور: وحید کاظمی
کد مطلب: 194816
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *