۰
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰

واکنش کیهان به احوالپرسی رئیسی با زنان بی حجاب در سوریه

روزنامه کیهان نوشت: دولت سوریه در روزگار همدستی ارتجاع عرب با رژیم متجاوز صدام و فتنه‌های پس از آن علیه کشورمان، در کنار جمهوری اسلامی ایران ایستاد و حتی پیشنهاد رشوه‌های بزرگ برای مصون ماندن از شعله‌ور شدن جنگ در این کشور به شرط خالی کردن پشت ایران را رد کرد و به همین دلیل هم گرفتار جنگ هفت‌ساله شد.
واکنش کیهان به احوالپرسی رئیسی با زنان بی حجاب در سوریه

به گزارش مردم سالاری آنلاین، روزنامه کیهان به انتقادات مطرح شده از خوش و بش کردن رئیسی با زنان بی حجاب در روسیه پاسخ داد و نوشت: 

هر انسان مبتدی و کم‌سواد هم می‌داند که قوانین کشورها برای کشورهای دیگر الزام‌آور نیست. این واقعیت نه‌تنها در سوریه بلکه در عراق هم که کشور اسلامی‌تری است، دیده می‌شود که برخی زنان آنها- از سیاسیون تا افراد عادی- روسری ندارند. طبیعتا معیار ما هم برای ارتباط با کشور‌های مختلف، الزام آنها به رعایت احکام اسلامی نیست.

در عین حال اهل فن می‌دانند همان عقبه خبیثی که سوریه و عراق را به کام جنگ کشاند و سرطان گروه‌های تروریستی را به جان این کشورها انداخت، در ایران هم دنبال ایجاد آشوب و ناامنی بود و به اعتبار حاکمیت احکام اسلامی در کشورمان و نقشی که همین دینداری در شکست نقشه‌های دشمنان داشت، به معارضه و ‌ستیزه‌جویی با احکام اسلامی به‌ویژه حکم الزام حجاب پرداخت.

نکته مهم این است که دولت سوریه در روزگار همدستی ارتجاع عرب با رژیم متجاوز صدام و فتنه‌های پس از آن علیه کشورمان، در کنار جمهوری اسلامی ایران ایستاد و حتی پیشنهاد رشوه‌های بزرگ برای مصون ماندن از شعله‌ور شدن جنگ در این کشور به شرط خالی کردن پشت ایران را رد کرد و به همین دلیل هم گرفتار جنگ هفت‌ساله شد.

به عبارت دیگر، دو دولت و دو کشور، یار همدیگر در روزهای سخت جنگ و ناامنی تحمیل شده بودند و همین امر برای غرب و پادوهای رسانه‌ای آن گران آمده است.

کد مطلب: 195114
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *