۰
پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۵

جزییات آتش سوزی بزرگ در جاده خاوران

ظهر امروز آتش سوزی گسترده در چند انبار و کارگاه در جاده خاوران به سامانه آتش نشانی اعلام شد که خسارت مالی بسیار زیادی داشته است.
جزییات آتش سوزی بزرگ در جاده خاوران
به گزارش مردم سالاری آنلاین،جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: ساعت۱۲:۴۷ دقیقه ظهر امروز آتش سوزی گسترده در چند انبار و کارگاه در جاده خاوران به سامانه آتش نشانی اعلام می شود و ۶ ایستگاه آتش‌نشانی از تهران به همراه تانکرهای آب به محل اعزام می شوند. 

وی گفت: در این مکان چندین سوله کنار هم قرار دارد که هر کدام به مساحت حداقل یک هزار متر مربع و در دو طبقه و پر از کالا هستند که یکی از انبارهای کاغذ کاملا شعله ور بود و به سوله های کناری نیز سرایت کرده بود.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد: حجم آتش بسیار زیاد بود و بر اثر شدت حرارت بخشی از سقف ها تخریب شده بود. آتش نشانان از چند طرف عملیات را آغاز کردند و با لودر بخشی از دیوارها را تخریب کردند تا بتوانند وارد سوله شوند.ملکی با بیان اینکه آتش نشان های شهرهای اطراف نیز در محل حضور داشتند، تصریح کرد: دقایقی پیش آتش اطفا شد و هم اکنون نیروها در حال لکه گیری و ایمن سازی محل هستند و باتوجه به اینکه کاغذ درون سوز است باید جابجایی اجناس انجام شود تا مطمئن شویم شعله ها کامل خاموش شده اند.

وی با بیان اینکه در این حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداریم اما خسارت مالی بسیار زیاد است، افزود: پس از اتمام کامل عملیات، علت حادثه توسط کارشناسان بررسی می شود.

کد مطلب: 196723
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *